مشهد

نصب یک کیلومتر ریل در خط 2 قطار شهری مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یک کیلومتر ریل در خط 2 قطار شهری مشهد نصب شده است.

خبرگزاری فارس: نصب یک کیلومتر ریل در خط 2 قطار شهری مشهد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در حاشیه صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتقال دستگاه حفار مکانیزه با 120 هزار تن وزن و در 17 قطعه از خط 2 قطار شهری مشهد به خط 3 قطار شهری مشهد بدون کمترین ایجاد مشکل برای مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال یا در نهایت ابتدای سال آینده حفاری خط 3 قطار شهری مشهد از میدان فردوسی آغاز شود، گفت: توسعه خط یک قطار شهری مشهد در هفته آینده با حضور مسئولان کشور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

انتظاری هروی بیان کرد: البته مسیر توسعه خط یک قطار شهری مشهد از امروز از ساعت 6 تا 8 صبح و 15 تا 20 شب به‌صورت آزمایشی شروع به کارکرده و زائران و مجاوران حرم رضوی می‌توانند از این خط استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: خط 2 قطار شهری مشهد نیز حفاری آن به اتمام رسیده و یک کیلومتر از ریل‌گذاری آن نیز انجام شده و در نیمه نخست سال آینده فاز اول خط 2 قطار شهری مشهد افتتاح می‌شود.

وی در ارتباط بودجه شهرداری مشهد در سال 1395 گفت: گرچه تعداد پروانه‌های صادره نسبت به سال‌های گذشته در شهر مشهد کاهش داشته اما منابع درآمدی مسیر خوبی را طی می‌کند.

انتظاری هروی در ارتباط با بودجه روابط عمومی شهرداری مشهد بیان کرد: روابط عمومی شهرداری مشهد جهادی عمل می‌کند و با کمترین هزینه‌ها بیشترین بهره‌برداری‌ را دارد و ما با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها باید پل ارتباط با مردم باشند باید بودجه آنها  را افزایش دهیم و الان که در فصل برنامه‌ریزی برای بودجه قرار داریم بنابراین دوستان در روابط عمومی باید به دنبال افزایش بودجه برای سال 95 باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا