مشهد

نظرات موافقان و مخالفان خریداری دستگاه‌های SNG برای صدا و سیمای خراسان رضوی

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مشهد

در جلسه امروز شورای شهر مشهدمقدس، در مورد خریداری دستگاه‌های SNG برای صدا و سیمای استان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،  حمید آصفی یزدی ظهر امروز در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در زمینه کمک 600 میلیون تومانی شهرداری به صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور پنج عضو شورای شهر مشهد و همچنین قائم مقام صدا و سیمای استان درخواست لازم برای فراهم شدن 10 دستگاه فرستنده قابل حمل ارائه شد.

وی بیان کرد: سپس این خواسته به شکل دیگری تغییر یافت و صدا و سیما خواستار پنج دستگاه SNG شد و قرار شد از محل اعتبارات شهرداری مشهد این دستگاه‌ها تامین شود.

آصفی یزدی عنوان کرد: این دستگاه‌ها در روز برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار گرفت و پوشش سراسری و کاملی از سراسر استان در زمینه انتخابات ارائه شد.

در ادامه، حسنعلی اخلاقی، دیگر عضو شورای شهر مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی شورا افزود: این مصوبه نیازمند بررسی بیشتر است و ابتدا باید در کمیسیون مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و سپس به صحن بازگردد.

محمدحسین جهانبخش دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز خواستار نگاه تعاملی شورای شهر به صدا و سیمای استان شد و گفت: خوشبختانه صدا و سیمای استان دارای ظرفیت‌های بالایی است و با وجود تمامی کمبودها عملکرد خوبی به ویژه در عرصه انتخابات داشت.

وی افزود: پیشنهاد می‌دهم این پنج دستگاه را به قیمت 500 میلیون تومان برای صدا و سیما خریداری و سپس شهرداری اجازه هبه آن را به صدا و سیما داشته باشد.

سیدجواد ستاری، عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد در مخالفت با این لایحه افزود: نباید در این زمینه سلیقه جایگزین قانون شود، چندی قبل به این نهاد 750 میلیون تومان هبه شد و اینک نیز بحث بر سیر این است که 600 میلیون تومان دیگر هبه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا