مشهد

نقش بستن ۳۰ نقاشی نوروزی بر دیوارهای شهر مشهد

این نقاشی‌ها در مناطق مختلف مشهد و با موضوعات مختلفی همچون اقتصاد مقاومتی، امام رضا(ع) و زیارت، دستاوردهای علمی و فناوری ایران اسلامی، خانواده، نقش مایه‌های سنتی است.

 

downloadمدیر امور هنری شهرداری مشهد مقدس از نقش بستن ۳۰ نقاشی نوروزی بر دیوارهای شهر در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد جواد میری با اعلام این خبر عنوان کرد: تلاش شده است در استقبال از بهار ۹۶ هنرمندان حوزه‌های مختلف به کارگیری شوند و با استفاده از آثار همه هنرمندان به استقبال از بهار برویم.
وی با اشاره به برگزاری فراخوان نقاشی دیواری بهار فیروزه‌ای اظهار کرد: در همین راستا هنرمندان حوزه نقاشی نیز با ۳۰ اثر سطح یک در فضا آرایی نوروز ۹۶ مشهد حضور خواهند داشت.
مدیر امور هنری شهرداری مشهد مقدس افزود: این نقاشی‌ها در مناطق مختلف مشهد و با موضوعات مختلفی همچون اقتصاد مقاومتی، امام رضا(ع) و زیارت، دستاوردهای علمی و فناوری ایران اسلامی، خانواده، نقش مایه‌های سنتی است.
اسامی طراحانی که اثر آنان در فراخوان نقاشی دیواری بهار فیروزه‌ای برگزیده شده و اثر آنان هم‌اکنون در حال اجرا بر روی دیوارهای شهر مشهد می‌باشد به شرح زیر است: راضیه صدیق، فرید رجب زاده، حسین منافیان، زینب دادمحمدی، مائده اکبری فریمانی، سمیه سریری، حوریه معزز، میلاد خالقی، عفت امجدی پور، محسن رحمانی، شیما عطاری، علیرضا پاکدل، محببه پاکدل، نفیسه خوش اندام-بهاره قادری، صبا دارابیان، فاطمه باقری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا