مشهد

نمایشگاه “تولید ایرانی” از فردا در مشهد آغاز به کار می‌کند

نمایشگاه مشهد 30

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز به کار نمایشگاه تولید ایرانی از فردا در مشهد خبر داد.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی»به عنوان یکی از نمایشگاه‌های برجسته کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی از فردا به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، محصولات بهداشتی، لوازم خانگی، سرویس چوب و مبلمان، محصولات فرهنگی و سایر ملزومات مورد نیاز مردم ارائه می شود و نکته برجسته این نمایشگاه آن است که تمام کالایی که عرضه می‌شود، صد در صد ایرانی و تولید داخل است و صاحبان مشاغل خانگی نیز در این نمایشگاه حضوری پررنگ خواهند داشت.

ارکانی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاهی با این وسعت تقریباً یک کار تازه و جدید محسوب می‌شود، گفت: قطعاً کارهای جدید دارای نواقص و نقاط ضعفی است اما تمام تلاش ما بر این است که این نواقص را شناسایی کرده و درجهت رفع آنها گام برداریم، در واقع می‌توان گفت نمایشگاه «تولید ایرانی» فتح بابی برای آغاز این مسیر جدید و گسترش فرهنگ استفاده از تولیدات ملی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی گفت: در همین راستا شهردار مشهد با صدور بن‌های ویژه خرید از این نمایشگاه برای کارکنان شهرداری تلاش دارد به این هدف مهم جامه عمل بپوشاند.

ارکانی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی» گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ملی، روز یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 18:30 در تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جمعی از مقامات کشوری و استانی و مدیران شهری مشهد حضور خواهند داشت و در حاشیه آن نیز از خانواده شهدای گرانقدر، سرلشگر حسین همدانی، دکتر مجید شهریاری، شهید مرتضی عطایی و سرلشگر نورعلی شوشتری تجلیل به‌عمل می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + پنج =

دکمه بازگشت به بالا