مشهد

نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» تا ۲۵ بهمن‌ماه جاری تمدید شد

این تعداد بالای بازدید نشان داد که مردم ما به مسایل فرهنگی و انقلاب علاقمند هستند به شرط اینکه ما قالب مناسب را به آنها معرفی کنیم که نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» فرصت مناسب را در همین راستا فراهم ساخته بود.

نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» تا 25 بهمن‌ماه جاری تمدید شد

مدیر اجرایی نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» گفت: نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» ۳ روز دیگر تمدید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، هادی حاجی‌زاده با اعلام این خبر افزود: در مدت یک هفته برگزاری نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی»، ۱۰۳ هزار نفر از آن بازدید کردند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان یافتن مدت نمایشگاه در ۲۲ بهمن‌ماه جاری، با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و مطالبه و درخواست‌های مسئولان شهر و استان، این نمایشگاه برای بازدید عموم به مدت ۳ روز و تا ۲۵ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.
مدیر اجرایی نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» تصریح کرد: این نمایشگاه پر بازدیدترین نمایشگاه مشهد بوده است که در تعداد بازدیدکننده رکورد جدیدی به ثبت رساند.
حاجی‌زاده عنوان کرد: طی نظرسنجی‌های به‌عمل آمده بیش از ۸۷ درصد بازدیدکنندگان رضایت بیش از حد انتظاری را از این نمایشگاه اعلام کردند.
وی در پایان تاکید کرد: این تعداد بالای بازدید نشان داد که مردم ما به مسایل فرهنگی و انقلاب علاقمند هستند به شرط اینکه ما قالب مناسب را به آنها معرفی کنیم که نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» فرصت مناسب را در همین راستا فراهم ساخته بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا