مشهد

نمایشگاه گل‌ و گیاه مشهد باید در سال جاری برگزار شود

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهرداری باید با اهتمام و تلاش مضاعف، نسبت به برگزاری نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد مقدس در سال جاری اقدام نماید.

 سیدحسین علوی‌مقدم در گفتگویی با بیان اینکه یکی از نمایشگاه‌های مفرح و نشاط‌آفرین برای شهروندان مشهدی، نمایشگاه گل‌وگیاه بوده، اظهارکرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت سلامت عموم مردم، چندسالی این نمایشگاه برگزار نشد؛ نمایشگاهی که پیوسته با استقبال پرشور مردمی همراه بود و تاثیر بسزایی بر روحیه عمومی داشت.

وی با اشاره به واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا و بهبود شرایط ناشی از شیوع این ویروس، گفت: خوشبختانه با بهبود و پایدار شدن شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مشهد مقدس، این نمایشگاه باید در بهار ۱۴۰۱ برگزار شود.

علوی‌مقدم تاکید کرد: شهرداری و معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد باید با اهتمام و تلاش مضاعف نسبت به برگزاری این رویداد اقدام نماید.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و گسترده نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس، گفت: نمایشگاه گل‌وگیاه بستر بسیار خوبی برای عرضه و نشان دادن دستاورد‌های بومی مشهد و استان خراسان رضوی در سطح ملی و بین‌المللی است؛ این نمایشگاه می‌تواند مدلی از استقبال از بهار ۱۴۰۱ در مقیاس نمایشگاهی باشد.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی نمایشگاهی باشکوه و زیبا، خلاء و فقدان نمایشگاه گل‌وگیاه در سال‌های اخیر را جبران کرد و فضای مفرح و بانشاطی را رقم بزنیم.  

منبع: پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا