مشهد

نوسازی خودروهای تاکسی شبه همگانی در مشهد برای اولین بار در کشور

افراد متقاضی می‌توانند از امروز تا ۲۰ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در طرح نوسازی خودروهای عمومی شبه انبوه‌بر اقدام کنند.
نوسازی خودروهای تاکسی شبه همگانی در مشهد برای اولین بار در کشور

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای اولین بار در کشور طرح نوسازی خودروهای تاکسی شبه همگانی در شهر مشهد اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هوشنگ غلام‌زاده در این خصوص بیان کرد: با توجه به تقاضاهای بی‌شمار نوسازی جهت دریافت خودروهای انبوه‌بر به خصوص ون در حوزه تاکسیرانی با پیگیری‌های متعدد و مستمر قراردادی با شرکت پارس خودرو منعقد شد.
وی افزود: با توجه به این اتفاق مشهد به عنوان اولین کلانشهر موفق به نوسازی ناوگان خودروهای تاکسی شبه انبوه‌بر شده که قطعا در شبکه نوسازی کشور اقدامی منحصر به فرد محسوب می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در این راستا به جای خودروی فرسوده خودروی ون هایس برلیانس H2L تحویل داده می‌شود.
غلام‌زاده گفت: افراد متقاضی می‌توانند از امروز تا ۲۰ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در طرح نوسازی خودروهای عمومی شبه انبوه‌بر اقدام کنند.
وی به شرایط خرید نقدی و اقساطی این خودرو اشاره کرد و ادامه داد: قیمت فروش نقدی خودروی ون ۹۰ میلیون تومان و قیمت فروش اقساطی آن ۹۵ میلیون تومان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص شرایط پرداخت طرح اقساطی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به عنوان ودیعه اول مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنند و از تسهیلات ۶۰ درصد بهای خودرو بهره‌مند شوند.
غلام‌زاده اضافه کرد: نرخ تسهیلات ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه تعیین شده است؛ زمان تحویل خودرو نیز اردیبهشت ماه سال ۹۶ خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمنا ارزش گواهی اسقاط براساس نوع خودرو توسط شرکت خودروساز از مبلغ خودرو کسر می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا