مشهد

نوسازی ناوگان با ۱۱۲ دستگاه اتوبوس جدید در خطوط حاشیه شهر

این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو ۳ است و ذرات PL کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها تولید می‌کنند لذا باعث کاهش آلودگی هوا خواهند شد.
نوسازی ناوگان با 112 دستگاه اتوبوس جدید در خطوط حاشیه شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از بکارگیری ۱۱۲ دستگاه اتوبوس جدید و سرویس دهی ۸۵ دستگاه اتوبوس از این تعداد در خطوط حاشیه شهر مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری بیان کرد: اواخر سال گذشته طی مراسمی از ۱۱۲ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و اسکانیا در مشهد رونمایی شد.
وی افزود: این اتوبوس‌ها با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان خریداری شده که تمام اعتبار آن توسط شهرداری مشهد تامین شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو ۳ است و ذرات PL کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها تولید می‌کنند لذا باعث کاهش آلودگی هوا خواهند شد.
نیشابوری عنوان کرد: در حال حاضر این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوسرانی مشهد تزریق شده و سرویس‌دهی به شهروندان را آغاز کرده و در قبال آن ۱۱۲ دستگاه اتوبوس فرسوده با عمر بالای ۱۰ سال از چرخه سرویس‌دهی خارج شده است.
وی با اشاره به سرویس‌دهی تعدادی از این اتوبوس‌ها در خطوط شهری گفت: در حال حاضر ۲۷ دستگاه از این اتوبوس‌ها در ۱۶ خط شهری مشهد و ۸۵ دستگاه نیز در ۲۹ خط حاشیه شهر مشهد به کارگیری شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: همچنین از اهداف اصلی خرید این اتوبوس‌ها استفاده از آنان در حاشیه شهر مشهد بود.
وی عنوان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، صندلی‌های روکش‌دار مخمل، سیستم روشنایی مناسب و دیگر امکانات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا