مشهد

نگاهی به سوابق ۶ گزینه نهایی شهرداری مشهد؛ از “نمایندگی مجلس” تا “فعال بخش خصوصی” و “رئیس سازمان بهزیستی”

 

شهرداری مشهد

۶ گزینه نهایی برای شهرداری مشهدمقدس این روزها در حال ارائه برنامه‌های خود به منتخبان شورای شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، شورای پنجم مشهد روش جدیدی را برای انتخاب شهردار آینده مشهد برگزیده و کاندیداهای متعددی را برای این پست در وهله نخست در نظر گرفت که حدود ۲۲ کاندیدا را برای تصدی پست شهردار کلانشهر مشهد مقدس دربرمی‌گرفت. 

در نهایت با رای‌گیری در میان اعضای شورای شهر مشهد، این گزینه‌ها به ۶ نفر رسید و این ۶ گزینه در حال ارائه برنامه‌های خود به اعضای شورا و همچنین مردم مشهد هستند. در این گزارش سوابقی از اعضای منتخب شورا برای پست شهرداری مشهد ارائه می‌شود.

محمدرضا کلائی

وی متولد مشهد و دانشجوی دکتری اقتصاد است و تاکنون سِمت‌هایی نظیر مدیرکل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدرس دانشگاه فردوسی و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود داشته است.

کلائی همچنین در دوره گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات کاندیدا شده بود. وی جزو گزینه‌های جوان برای تصدی پست شهرداری مشهدمقدس است.

حمیدرضا مسعودی

حمیدرضا مسعودی در مهندسی مکانیک تحصیل کرده و این روزها سودای رسیدن به شهرداری را در سر دارد. عمده فعالیت‌های اجرایی و پژوهشی مسعودی در حوزه نفت است.

مسعودی، متولد بجنورد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامدات است، وی سابقه فعالیت به عنوان مجری طرح توسعه فاز ۱۴ و ۱۹ پارس جنوبی شرکت ملی نفت ایران را دارد.

وحید قربانی

وحید قربانی دیگر گزینه مورد نظر برای تصدی پست شهرداری مشهد، متولد سبزوار و دارای مدرک دکتری جغرافیای برنامه‌ریزی روستایی است همچنین سوابق اجرائی وی شامل مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، کارشناس امور شوراهای اسلامی دفتر امور شهر و روستای استانداری است.

قربانی عضو مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان مشهد است؛ وی این روزها به‌عنوان کاندیدای جدی برای شهرداری مشهد مطرح است و برنامه‌های خود را به منتخبان ارائه کرده است.

تقی‌زاده خامسی

قاسم تقی‌زاده خامسی، متولد مشهد و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است، معاونت فنی و عمرانی استانداری خراسان و معاون خدمات شهری شهرداری تهران را در سوابق شغلی خود دارد.

عمده فعالیت‌های تقی‌زاده خامسی در بخش خصوصی بوده و وی هم اکنون مشاور اتاق بازرگانی تهران است.

غلامرضا انصاری

غلامرضا انصاری، متولد فریمان و دارای دکتری علوم آزمایشگاهی و دکتری مدیریت است؛ همچنین فعالیت‌های اجرایی نظیر استاندار مازندران، ریاست سازمان بهزیستی کشور، عضو شورای شهر تهران و نماینده مردم مشهد در مجلس را در پرونده کاری خود دارد.

انصاری هم‌اکنون  قائم‌مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت است اما عمده سوابق فعالیتی وی در حوزه بهزیستی است و در این حوزه تجارب گران‌بهایی در اختیار دارد.

حسین انصاری

حسین انصاری، متولد فردوس و دارای دکتری علوم و مهندسی آب و مدیریت پروژه است و از جمله سوابق اجرائی وی می‌توان به عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیر اتاق فکر خراسان رضوی و مشاور شهردار مشهد اشاره کرد.

انصاری عمدتاً در بخش خصوصی فعالیت می‌کند و با مسائل و مشکلات آب و فاضلاب آشنایی دارد؛ وی چندین سال است که رئیس هیئت مدیره شرکت هیدروتک بوده که در حوزه مطالعات و نظارت و مشاوره آب فعالیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا