ورزش

نگاه تیم پدیده در لیگ هفدهم آسیایی است/صدور کارت هواداری در فصل جدید

حمیدرضا کریمویی و رضا مهاجری

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: نگاه تیم پدیده در سال جاری آسیایی است و در سال جاری با اسپانسر برای صدور کارت هواداری به توافق رسیده‌لیم که از این طریق برای هواداران مزیت‌هایی نیز پدید می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمیدرضا کریمویی شامگاه روز گذشته در نشست خبری اظهار داشت: سال‌های طولانی است که مشهد از داشتن تیم خوبی زجر می‌کشد و نتوانسته‌ایم تیمی در شان مشهد در لیگ داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی را برای تیم‌داری از فصل گذشته آغاز کردیم که از جمله اقدامات در راستای سیاست‌های در جریان بود.

کریمویی بیان کرد: ایجاد زیرساخت برای باشگاه‌ها اهمیت دارد و در این ارتباط باشگاهی که به‌دنبال موفقیت است و نگاه‌ حرفه‌ای دارد. شناسایی منابع قابل اتکا و برنامه‌ریزی از مهمترین عناصر هستند.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: یکی از مهمترین مباحث که در سال جاری به‌دنبال آن هستیم توجه به کانون هواداران است. در کشور در سال‌های گذشته از هواداران استفاده‌ای نشده بود اما در دو سال اخیر موضوع هواداران از طریق اسپانسرها  در حال پیگیری است.

وی با بیان این که نگاه تیم پدیده در سال جاری آسیایی است، اظهار داشت: تیم پدیده نیز در سال جاری با اسپانسر برای صدور کارت هواداری به توافق رسیده‌ایم که از این طریق برای هواداران مزیت‌هایی نیز پدید می‌آید.

کریمویی بیان کرد: توقع ما به عنوان یک شهروند و باشگاه که در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کرده این است که شهرداری در ایجاد زیرساخت ورود پیدا کند که شورای شهر جدید در این ارتباط قول‌های خوبی به ما داده است.

مدیر‌عامل باشگاه پدیده خراسان گفت: تیم پدیده در سال جاری به‌دنبال شخصیت‌سازی است همانطور که از تیم‌هایی مانند سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور این گونه بوده و انتظار بودن در انتهای جدول را از آنه نداریم که دلیل آن هم این است که این تیم‌ها دارای شخصیت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به‌دنبال این هستیم که سوپرایز لیگ باشیم در فصل جدید نسبت به فصل گذشته بهتر عمل کنیم. همچنین فروش محصولات تیم و دریافت حق پخش تلویزیونی را با توجه به قول‌های رئیس فدراسیون و کسب درآمد در بخش‌های مختلف را در برنامه داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا