خراسان

نیاز حاشیه شهر مشهد به ۳ هزار تخت بیمارستانی

نماینده مردم مشهد و کلات در نشستی با اهالی منطقه قاسم‌آباد مشهد، در پاسخ به پرسشی در رابطه با دوتابعیتی بودن مسئولان گفت: طبق قانون جرم است و باید براساس قوانین با این موارد برخورد شود.

 عضو هیئت رئیسه مجلس اجرای کارت سوخت خودروها را در شرایط فعلی  توجیه‌پذیر دانست و افزود: ما مخالف سهمیه‌بندی بنزین هستیم اما در عین حال موافق اجرایی شدن کارت‌سوخت هم هستیم و باید از این طریق جلو قاچاق سوخت گرفته شود و آن‌ها که سوخت را به صورت قاچاق از این طریق تأمین می‌کنند، شناسایی شوند. اطمینان می‌دهم مجلس اجازه سهمیه‌بندی سوخت را نخواهد داد و آن‌ها که بیش از حد متعارف مصرف بالا دارند، شناسایی می‌شوند.

قاضی‌زاده هاشمی با اعلام این خبر که ۳ هزار تخت بیمارستانی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد مورد  نیاز است، گفت: ۶ منطقه برای ساخت بیمارستان شناسایی شده است.

وی در پاسخ به کنایه یکی از شهروندان که در شرایط انتخاباتی نمایندگان برای جلب نظر مردم در مساجد به ایراد سخن می‌پردازند و در موارد دیگر از مردم بی‌خبرند، گفت: ۱۲ سال است که توفیق نمایندگی مردم مشهد و کلات را در مجلس شورای اسلامی دارم و نمایندگان هفت روز در یک ماه را می‌توانند در جمع مردمی که نمایندگی آن‌ها را بر عهده دارند، حاضر شوند در حالی که در همین مشهد هزار و۸۰۰ مسجد شناخته شده فعال وجود دارد و ۵۰ روستا هم در کلات هست که تنها به چند مورد آن می‌شود ورود پیدا کرد و همه می‌دانند که هنوز وقت زیادی برای رقابت انتخاباتی پیش رو مانده است. سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره مسکن مهر هم گفت: بلوک‌های مسکن مهر تکمیل شده و حتی در شهرک گلبهار، مسکن مهر و مسکن مازاد وجود دارد اما کسی متقاضی آن نیست. 

منبع: قدس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا