ایران

هدف‌گذاری حذف ۳۴ میلیون یارانه‌بگیر موفق نخواهد بود

حذف یارانه

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: وقتی اقدامات حذف یارانه برای ۳.۵ میلیون نفر انجام نشده نمی‌توان انتظار داشت که هدف‌گذاری ۳۴ میلیون نفر با موفقیت روبه‌رو شود.

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: وظیفه قانونی دولت این است که برای حذف یارانه ثروتمندان وارد عمل شود و این موضوع در واقع یک تکلیف قانونی برای دولت است. اصلاحیه سال ۹۵ این تکلیف را به وجود آوره بود که کار حذف هدفمندی یارانه‌ها با ۳٫۵ میلیون نفر آغاز شود که متأسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس ادامه داد: وقتی اقدامات حذف یارانه برای ۳٫۵ میلیون نفر انجام نشده نمی‌توان انتظار داشت که هدف‌گذاری ۳۴ میلیون نفر با موفقیت روبه‌رو شود.

بنیادی با بیان اینکه مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی زیرخط فقر قرار دارند، تصریح کرد: باید اقداماتی صورت گیرد که هیچ حذف یارانه‌ای اشتباه انجام نشده و به‌ویژه این اشتباه برای مددجویان رخ ندهد. باید تمهیداتی صورت گیرد که منابع حاصل از حذف یارانه‌های افراد به صورت تسهیلات به صنایعی پرداخت شود که حداقل بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت خود را فعال نگاه داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا