مشهد

هزینه‌های عمرانی مدیریت شهری در مشهد ۴ برابر دولت بوده است

صولت مرتضوی

شهردار مشهد گفت: هزینه‌های عمرانی مدیریت شهری در دوره فعلی حدود ۴ تا ۵ برابر سبد هزینه‌ای دولت در بخش عمرانی بوده که نشان از تلاش بی‌وقفه خادمان شهر برای ارائه خدمت به مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدصولت مرتضوی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در دوره چهارم شورای شهر اظهار داشت: دورانی که ما توفیق خدمتگزاری به مردم داشتیم، به‌مثابه برگ زرینی در تاریخ مدیریت شهری است.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری، شهرداری مشهد یک ابرسازمان به‌روز، فعال و پاسخ‌گو بوده که در چهارچوب وظایف قانونی خود، به تمام رسالت‌های خود عمل کرده است.

مرتضوی تصریح کرد: در سال‌های اخیر به‌ دلیل حاکم‌شدن شرایط رکورد در کشور و سیاست‌های انقباضی دولت، مقوله سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و ساختمان با کندی مواجه شد، اما مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف گام‌های جدی برداشته است.

وی با تاکید بر این که عملکرد مدیریت شهری در دوره فعلی قابل‌ بررسی و ارزیابی است، خاطرنشان کرد: در این دوره شهرداری مشهد پروژه‌های متعددی اجرایی شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تکمیل خط ۲ قطارشهری، آغاز عملیات اجرایی خط ۳، نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی و توسعه فضای سبز اشاره کرد.

شهردار مشهد گفت: هزینه‌های عمرانی مدیریت شهری در دوره فعلی حدود ۴ تا ۵ برابر سبد هزینه‌ای دولت در بخش عمرانی بوده است که نشان از تلاش بی‌وقفه خادمان شهر برای ارائه خدمت به مردم دارد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه مدیریت پسماند با اجرای پروژه‌های مختلف شرایط به‌گونه‌ای شده است که حتی ذره‌ای از پسماند شهر مشهد دورریز ندارد و تمامی زباله‌های جمع‌آوری‌شده در کارخانه بازیافت به‌صورت بهداشتی و تخصصی تبدیل به احسن می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه در حوزه نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی اقدام جهادی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهری ۵ هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی و تعداد زیادی اتوبوس جدید نیز با استانداردهای روز به ناوگان تاکسی‌رانی شهر افزوده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نه =

دکمه بازگشت به بالا