مشهد

هشدار به شهروندان مشهدی / از لوازم بدنسازی سطح بوستان‌ها استفاده نکنید

کرونا از جائی که فکرش را نمی‌کنید ممکن است شیوع یابد بنابراین باید در استفاده از وسایل مختلف حساسیت داشت.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: برای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا، با همت نیروهای خدمات شهری، ضد عفونی اماکن عمومی شهر با اولویت نقاط بیمارستانی و آلوده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا محل‌هایی که بیشتر در دسترس شهروندان و پرتردد است از قبیل بازارها و فروشگاه‌های «شهرما»، نقاط پرتردد، آسانسورها، پل‌های هوایی، زیرگذرهای عابر پیاده، سرویس‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها، ضدعفونی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه استفاده از تمامی آب‌خوری‌های سطح شهر، زمین‌های بازی و لوازم بدنسازی سطح بوستان‌ها همچنان ممنوع است، خاطرنشان کرد: بالغ بر سه هزار و ۷۶۷ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر، بوستان‌ها و مساجد به طور مستمر ضد عفونی می‌شوند.

یعقوبی بیان کرد: اقلام بهداشتی نظیر ماسک و محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز پاکبانان و کارگران خدمات شهری، روزانه تامین و در اختیار اکیپ‌های فعال در سطح شهر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شهرداری مشهد برای حفظ سلامت شهروندان، در کنار کادر درمانی، با تمام توان تلاش می‌کند تا از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر جلوگیری شود و از شهروندان تقاضا می شود جز برای نیازهای ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت حضور در اماکن عمومی حتما از ماسک استفاده کنند تا هر چه سریعتر بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =

دکمه بازگشت به بالا