ایران

هواپیمایی که امکان خرید آن توسط ایران وجود دارد (+عکس)

 

تولیدات این شرکت، انواع هواگرد، هواپیما و جت‌های تجاری، قطار، تراموا و لوکوموتیو، تجهیزات نظامی است

اگر ایرباس می‌تواند این کار را انجام دهد چرا بمباردیه این کار را نکند؟ کانادا با خسارت زدن به صنعت خود، چگونه به کانادا یا مردم ایران یا هر کس دیگر کمک می‌کند؟»

به گزارش عصر ایران، لغو تحریم‌ها باعث شده است تا شرکت‌های بین المللی به ویژه تولیدکنندگان بزرگ جهان خود را آماده حضور و البته رقابتی سخت آماده می‌کنند. در همین ارتباط کانادا برای نخستین بار روز سه‌شنبه با تایید لغو تحریم‌های خود علیه ایران اعلام کرد اگر ایرباس اجازه دارد به ایران هواپیما بفروشد، بمباردیه (شرکت هواپیمایی کانادایی) نیز باید اجازه صادرات به ایران را داشته باشد.

استفان دیون وزیر امور خارجه کانادا به خبرنگاران گفت: «اگر ایرباس می‌تواند این کار را انجام دهد چرا بمباردیه این کار را نکند؟»

شرکت بمباردیه در سال ۱۹۴۱ توسط جوزف-آرماند بمباردیه، در شهرک والکور، کبک تاسیس شد و در حال حاضر تولیدکننده طیف وسیعی از تجهیزات و ماشین‌آلات دفاعی،نظامی، ریلی و برف‌رو می‌باشد، که انواع هواگرد، هواپیما و جت‌های تجاری، قطار، تراموا و لوکوموتیو، تجهیزات نظامی و خودروهای نظامی، برف‌رو، جت‌اسکی، خودروهای همه‌جار، ماشین‌آلات استخراج معدن، تجهیزات جنگل‌داری، کامیون و ماشین‌آلات صنایع سنگین را در بر می‌گیرد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونترآل، استان کبک قرار دارد و سهام آن در بازار بورس تورنتو معامله می‌شود. شرکت بمباردیه جزئی از فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ می‌باشد. از مشهورترین تولیدات این شرکت می‌توان به بمباردیه سی‌آرجی ۱۰۰/۲۰۰، بمباردیه سی‌آرجی ۷۰۰/۹۰۰ و بمباردیر گلوبال اکسپرس نام برد.

اخبار,اخباراقتصادی  ,هواپیما

 

اخبار,اخباراقتصادی  ,هواپیما

 

اخبار,اخباراقتصادی  ,هواپیما

 

منبع: عصر ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا