ورزش

هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در سال جدید میزبان ۲ مسابقه بین‌المللی است

مشهد| هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در سال جدید میزبان 2 مسابقه بین‌المللی است

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: یکی از بزرگترین برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در سال آتی، میزبانی مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌المللی کشورهای مسلمان در رشته پیست است، همچنین این هیئت میزبان مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان در گلمکان است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر از پنجاه کشور مختلف برای مسابقات رشته پیست دعوت شدند، ۲۰ نفر از ورزشکاران دوچرخه سواری از کشور در این مسابقات حضور می‌یابند اما هنوز تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات مشخص نیست.

روزبهان خاطرنشان کرد: مسابقات پیست در اردیبهشت‌ماه برگزار شده و اسپانسر این مسابقات شرکت تعاونی گردشگری چشمه سبز گلمکان است، این اسپانسر برای برندگان مسابقه هفت هزار دلار جایزه در نظر گرفته است، بنابراین پیش بینی می‌شود که افراد بسیاری برای شرکت در این مسابقات تمایل داشته باشند.

وی تصریح کرد: هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی هر سال مسابقات رنکینگ را در تمامی رده سنی‌ها اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف اعم از سرعت، کوهستان و نظایر آن برگزار می‌کند، روز گذشته اختتامیه این مسابقات برگزار شده و به افراد برتر ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا