جهان

هیچ‌کس از محل اقامت بشاراسد خبر ندارد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک‌ روزنامه عرب‌زبان مدعی شد که مکان اقامت بشار اسد به‌دلایل امنیتی و جلوگیری از اقدامات تروریستی هر شب تغییر می‌کند و خانواده‌اش نیز با وی به مکان‌های مختلف منتقل می‌شوند.

منابع نظامی مدعی شدند که بشار اسد معمولا در کاخ ریاست‌جمهوری نمی‌خوابد و تنها یک شب در هفته را در کاخ می‌ماند. باوجود این، آن یک شب به‌طور دقیق مشخص نیست. این منابع افزودند: «اسد پیشتر همان یک شب را نیز در کاخ ریاست‌جمهوری نمی‌ماند ولی پس از آنکه در طبقه نخست کاخ، محلی سرپوشیده و مقاوم‌سازی‌شده با بتن و آهن ساخته شد، تصمیم گرفت برای انجام امور کاری، یک شب در هفته را انجا اقامت داشته باشد.»

از سوی دیگر برخی منابع نقل می‌کنند که مکان اقامت بشار اسد به‌ دلایل امنیتی و جلوگیری از اقدامات تروریستی هر شب تغییر می‌کند و خانواده‌اش نیز با وی به مکان‌های مختلف منتقل می‌شوند. این ادعاها در حالی مطرح شده است که شبکه المیادین روز گذشته (شنبه) به نقل از سید محمود علوی، وزیر اطلاعات کشورمان گزارش کرد: « سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد پیشنهاد کرده بود تا به همراه خانواده‌اش به ایران بیاید و نیروهای تحت امرش را در جنگ با مخالفان از تهران رهبری کند، ولی بشار اسد این پیشنهاد را رد کرد.»

اخبار بین الملل – بهارنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا