مشهد

واکاوی افتتاح یک پردیس سینمایی؛ از شایعه حضور هنرمندان تا واقعیت

مشهد| واکاوی افتتاح یک پردیس سینمایی؛ از شایعه حضور هنرمندان تا واقعیت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در روزهای اخیر در فضای مجازی استان خراسان‌رضوی خبر و تصویری درج شده مبنی بر اینکه قرار است یک پردیس سینمایی در یکی از مجتمع‌های تجاری شهر مشهد به بهره‌برداری برسد.

پس از انتشار این خبر، تعدادی از هنرمندان که عکس آن‌ها در این تصویر مشاهده می‌شود، در پست‌های اینستاگرامی خود شروع به تکذیب این ماجرا کرده و اعلام کردند که از اساس دعوتی از آن‌ها برای افتتاح این پردیس سینمایی صورت نگرفته است. ساعد سهیلی، سعید سهیلی و نوید محمدزاده از جمله بازیگرانی هستند که این ماجرا را تکذیب کرده‌اند.

عباس خوش‌آهنگ؛ رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان‌رضوی در این زمینه اظهار داشت: الان این موضوع را شنیده‌ام، یک پردیس سینمایی داریم به نام گلشن که مراحل افتتاحیه آن قرار است صورت بگیرد.

وی با اشاره به اطلاعیه صورت گرفته در این زمینه توسط این پردیس سینمایی افزود: با مسئول این پردیس صحبت کردم؛ وی عنوان کرد در اطلاعیه اعلام کرده‌ایم فرش قرمز هنرمندان و اعلام نکرده‌ایم که قرار است تک تک این هنرمندان حضور پیدا کنند!

خوش‌آهنگ تصریح کرد: در عین حال، مجوزی به نام اینکه قرار است عکس هنرمندان زده شود از سوی این مجموعه سینمایی گرفته نشده و به آن‌ها اعلام کردیم سریعاً باید این اطلاعیه را جمع کنند و اگر قرار است عکسی از هنرمندی نیز آورده شود، باید تائیدیه هنرمند مبنی بر رضایت وی و حضور وی آورده شود.

وی گفت: براساس استعلامی که از ارشاد مشهد نیز داشته‌ام، ظاهراً دوستان ارشاد مشهد در پی درخواست این مجموعه سینمایی برای توزیع این اطلاعیه، عنوان کردند که باید همین مراحل طی شود؛ در مجموع بنظر می‌رسد سوءتفاهم شده است.

رئیس اداره سمعی و بصری ارشاد خراسان‌رضوی تصریح کرد: یک مجموعه فرهنگی قرار است افتتاح شود اما دوستان ما ناآگاهانه کار خطایی کردند و به آن‌ها تذکر داده شده و عمدی در این قضیه نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا