ورزش

واکنش قلعه‌نویی به اخراج و اتهام‌ها به محمد نوری

  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , قلعه‌نویی

سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد چون تیمش ذوب آهن را شکست داده نتیجه دربی به سود آنها شده است.

به گزارش “ورزش سه”، برد استقلال در دربی ۸۴ پایتخت نه تنها هواداران این تیم را بسیار شادمان کرده که بسیار به کمک تراکتورسازی آمد. با این نتیجه اختلاف در صدرجدول میان پرسپولیس و تراکتورسازی دوباره به ۶ امتیاز رسید و حالا شاگردان امیر قلعه نویی بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار شدند. 

امیر قلعه نویی، سرمربی سرخپوشان تبریزی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه”، درباره امیدواری دوباره تیمش به قهرمانی در لیگ برتر، حواشی به وجود آمده پیرامون محمد نوری و مهدی کیانی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را ر ادامه می خوانید:

شرایط خوبی داریم

تیم ما قبل از بازی با ذوب آهن با توجه به نتیجه ای که مقابل پرسپولیس به دست آمد و اتفاقاتی که برای تراکتورسازی رخ داد، شرایط روحی مناسبی نداشت. با این حال توانستیم مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشیم و ۳ امتیاز را مال خود کنیم. ذوب آهن هم در بازی قبل فوتبال خوبی انجام داد و شانس های زیادی داشت اما ما در این شرایط توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. الان هم از نظر روحی و فنی شرایط خوبی داریم. 

درباره کیانی همه چیز روشن است

درباره اعتراض ذوب آهن به بازی کردن مهدی کیانی همه چیز روشن است. سازمان لیگ هم جواب ذوب آهنی ها را داده است. ما نامه زدیم، استعلام گرفتیم و جواب نامه نگاری ها موجود است. مشکلی از این بابت نیست و بازی کردن کیانی قانونی بوده است.

چون خودمان بردیم، نتیجه دربی به سودمان شد

من قبل از دربی پایتخت گفته بودم که اگر خودمان ذوب آهن را ببریم، هر نتیجه ای در دربی به دست بیاید، به نفع ما است. مهم این بود که خودمان بازی را ببریم که این اتفاق افتاد. حالا هم نتیجه دربی به سود ما شده و امیدوارم بتوانیم راهمان را ادامه دهیم.

به طرفداران سرخابی آفرین می گویم

دربی پایتخت را دیدم؛ بازی مهیجی بود و صحنه های خوبی داشت. من فکر می کنم باید به طرفداران دو تیم آفرین گفت. تیمی که برنده شد تشویق شد و تیمی که بازنده بود هم مورد تشویق قرار گرفت. این فرهنگ خوب باید در کل فوتبال ایران حاکم شود و الفاظ ناپسند را شاهد نباشیم. ما نیاز به رفتارهای زیبا در فوتبال داریم.

بازی به بازی جلو می رویم

ما بازی به بازی جلو می رویم و اکنون تمام فکر و ذکرمان دیدار با سیاه جامگان است. هدفگذاری مان این است که بازی به بازی پیش برویم و برای رسیدن به جام تلاش کنیم.

بنگر در اختیار باشگاه است

درباره محسن بنگر اتفاق جدیدی رخ نداده است، من او را در اختیار باشگاه قرار دادم و قرار است کمیته انضباطی درباره اش تصمیم گیری کند.

نوری برای فوتبال مملکت زحمت کشیده

اصلا حاشیه هایی که درباره محمد نوری ایجاد شده، صحت ندارد. نوری جزو بزرگان فوتبال ما است و بعد از مصدومیت تلاش می کند برگردد. او از نظر رفتاری، اخلاقی و فنی فوق العاده است و من و باشگاه تراکتورسازی از او رضایت داریم. تعجب می کنم که چرا چنین مطالبی را درباره محمد نوری می نویسند. نوری فردی است که برای فوتبال مملکت زحمت کشیده و استفاده کلمات ناپسند درباره این بازیکن خوب نیست. کسی که می خواهد مطلبی را در نظر بگیرد، باید خدا را در نظر بگیرد. من مسائل مطرح شده درباره اخراج نوری را تکذیب می کنم و هرگز چنین چیزی وجود ندارد. نوری بعد از بازی با پرسپولیس شرایط درمانی داشت و فکر می کنم از یکی، دو روز دیگر به تمرینات اضافه شود.

از هواداران تراکتور گلایه دارم

از هواداران خود گلایه دارم. تیم ما خداراشکر شرایط خوبی دارد و با همه مشکلات رقابت می کند. اکنون تیم دوم جدول هستیم و به فینال حذفی رسیده ایم اما تعجب می کنم که چرا تعداد هواداران در ورزشگاه اینقدر کم است. من وقتی فیلم خلاصه بازی را دیدم، ۹۵ هزار بازدید کننده داشت اما فقط ۶ هزار و ۶۰ نفر به ورزشگاه یادگار آمده بودند واین مرا متحیر می کند. انتظار بیشتری از هواداران دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا