ورزش

واکنش لیونل مسی به هنر دختر آران و بیدگلی/فاطمه باورنکردنی است

 

چند روز پیش، طرح تصاویری فوق العاده از رونالدو، مسی و گریزمان توسط فاطمه حمامی دختر معلول آران و بیدگلی، واکنش توئیتر رسمی لالیگا را برانگیخته بود.

لالیگا در این توئیت با انتشار عکسی از فاطمه در حال نقاشی نوشته بود: « فاطمه حمامی ثابت کرده که با استعداد، شجاعت و عزت نفس شما تقریبا می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید. ممنون فاطمه.»

حالا پس از چند روز، لیونل مسی نابغه فوتبال جهان هم با انتشار عکسی در توئتر رسمی خود به هنر این هنرمند معلول این گونه واکنش نشان داده و نوشته است: «این باورنکردنی است».

فاطمه حمامی یک هنرمند با ۸۵ درصد معلولیت از خطه کویری نصرآباد از توایع شهرستان آران و بیدگل است که به واسطه چند لحظه دیر رسیدن اکسیژن در هنگام تولد با خواهر دوقلویش از زندگی سالم و طبیعی بازماند و معلولیت، به ظاهر محدودیت هایی در زندگیش ایجاد کرد اما همین معلولیت تبدیل به فرصتی برای خلق آثاری بدیع توسط فاطمه شد که شاید خیلی از نقاش های خبره هم از چنین مهارتی بی بهره باشند. 

او ابتدا با طراحی تصویری از کریستیانو رونالدو با پای خود به شهرت جهانی رسید. سپس تصاویری از مسی و گریزمان، دو فوق ستاره بارسا و اتلتیکو مادرید را نقاشی کرد تا مورد توجه بسیاری از بزرگان ایران و جهان قرار گیرد.

این هنرمند معلول تاکنون پرتره شخصیت های مختلف فرهنگی و ورزشی کشور از جمله رامبد جوان، عادل فردوسی پور، محمدرضا شجریان، علی دایی و امیر قلعه نوعی را به تصویر کشیده است.

فاطمه جمله ای زیبا دارد که می گوید: من معلول نیستم، معلول کسی است که نمی تواند لحظه ها را ثبت کند، اما من می توانم …

منبع : خبرگزاری شبستان

 

link canal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا