ورزش

ورزشکاران باستانی خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند‌‌

مشهد| ورزشکاران باستانی خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند‌‌

عباس جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس، با اشاره به حضور ورزشکاران در اردوی انتخابی تیم ملی اظهار داشت: دو نفر از ورزشکاران قدرتمند ورزش‌های باستانی از خراسان رضوی پس از رقابت طولانی در اردوی انتخابی تیم ملی، با تلاش بسیار توانستند رتبه‌های نخست و دوم را کسب کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های باستانی خراسان رضوی گفت: این مسابقات در شهرستان مریوان استان کردستان شکل گرفت که ۱۰۰ نفر از سراسر کشور در قالب ۲۱ تیم حضور داشتند، محسن گلستانی‌زاده در رشته میانداری، کباده و میل‌بازی مقام نخست و محمدرضا درقدمی در چرخ تیز و میانداری مقام دوم را کسب کردند.

جلیلیان با اشاره به برگزاری مسابقات در سالن هزار و ۲۰۰ نفری مریوان، خاطرنشان کرد: رده سنی این مسابقات آزاد بود و از تمامی سنین در اردوی تیم ملی حضور داشتند، با توجه به نحوه رقابت و درصد قدرت ورزشکاران خراسانی، این هیئت به طور حتم در تیم ملی مقام نخست تا سوم را کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان داور و جدول‌نویس فدراسیون در مسابقات حضور داشتم و متوجه شدم که رقابت آنها بسیار سنگین بود، همچنین اردوی تیم ملی پس از ماه مبارک رمضان تشکیل شده و ورزشکاران هم‌اکنون در حال ورزش و تمرینات مداوم هستند، تمرینات در صبح و بعداز ظهر در آکادمی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی فاتح خیبر انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا