ورزش

ورزشگاه ثامن‌الائمه، میزبان جدید مسابقات شهرخودرو

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: شورای تامین استان به دلیل مسائل امنیتی اعلام کرد مسابقات شهرخودرو از این پس در ورزشگاه ثامن باید برگزار شود.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص محل برگزاری مسابقات تیم شهرخودرو مشهد در لیگ برتر اظهار کرد: بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی سایر مسابقات شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه ثامن برگزار شود، اما باشگاه شهرخودرو تقاضا کرده تا از رقبایش در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبانی کند.

وی افزود: مکان نهایی برگزاری مسابقات شهرخودرو به نظر نهایی باشگاه و شورای تامین استان بستگی دارد. وظیفه اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی آماده کردن ورزشگاه ثامن بود که آن را آماده کرده‌ایم. برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات شهرخودرو در ورزشگاه ثامن به نظر باشگاه و شورای تامین استان بستگی دارد.  

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شواری تامین استان سال گذشته مصوب کرد که مسابقات شهرخودرو از اسفند ۱۳۹۸ در ورزشگاه ثامن برگزار شود. به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه ثامن و برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، مسابقات شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. دیدار شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر نیز باید در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شد اما رایزنی کردیم تا شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) از حریفش میزبانی کند.

فتاحی ادامه داد: باشگاه شهرخودرو باید محل برگزاری مسابقاتش را به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال معرفی کند. سازمان لیگ اعلام کرده تا زمانی که باشگاه شهرخودرو محل جدید برگزاری مسابقاتش را اعلام نکند، نمی‌توانیم مسابقات شهرخودرو را در ورزشگاه ثامن برگزار کنیم.  

وی گفت: باشگاه شهرخودرو به معاونت سیاسی‌امنیتی استانداری خراسان رضوی درخواست کتبی داده تا مسابقاتش در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، اما تاکنون استانداری جوابی نداده است. تصمیم شورای تامین به دلیل مسائل امنیتی است و اصرار دارند تا مسابقات شهرخودرو در لیگ برتر در ورزشگاه ثامن برگزار شود. از همین رو مطابق نظر شورای تامین، دیدار شهرخودرو و استقلال در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن باید برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا