خراسان

ورود بیش از ۷۶۰ هزار مسافر به مشهد طی ۲ روز

۶۳۲ هزار و ۷۶ نفر نیز از طریق وسایل نقلیه شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۳ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.
ورود بیش از 760 هزار مسافر به مشهد طی 2 روز

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۷۶۰ هزار زائر به مشهد طی ۲ روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد رشد دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی فروزان اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر نیز در ۲ روز گذشته به استان سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد دارد.
وی متذکر شد: آمار ورودی مسافران در ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، ۱۰۳ هزار و ۳۷۸ نفر بوده است که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در ۲ روز گذشته را ۲۸ هزار ۷۷۸ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دارد و ۲٫۵ درصد از کل مسافران ورودی در این ۲ روز را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی در ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه سال جاری را از مجموع مسافران، ۳٫۵ درصد اعلام کرد و افزود: ۳۹ هزار و ۷۰ نفر در دو روز گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته، ۳۱ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: ۹۸۷ هزار و ۴۹۶ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه شخصی به استان وارد شدند که ۸۵ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد دارد.
وی اظهار کرد: آمار ورودی مسافران در ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به مشهد از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ۴۶ هزار و ۶۹۲ نفر بوده است که سهم ۸٫۵ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد کاهش دارد.
مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد طی ۲ روز گذشته را ۲۹ هزار ۱۶۳ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد و ۳٫۵ درصد از کل مسافران ورودی در این دو روز را به خود اختصاص داده است.
فروزان سهم مسافران ریلی ورودی در ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه سال جاری را از مجموع مسافران، ۵ درصد اعلام کرد و افزود: ۳۹ هزار و ۷۰ نفر در روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته۳۱ درصد کاهش دارد.
وی ادامه داد: ۶۳۲ هزار و ۷۶ نفر نیز از طریق وسایل نقلیه شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۳ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا