مشهد

ورود رام پنجم خط ۲ قطار شهری به مشهد

تمام تجهیزات موردنیاز خط ۲ قطار شهری مشهد از طریق ایستگاه سعدی وارد خط ۲ می‌شود اما یک هفته بعد از اتصال خط ۲ قطار شهری مشهد به خط یک، عملیات عادی‌سازی ایستگاه میدان سعدی نیز آغاز می‌شود.

 

indexمدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با بیان اینکه ناوگان رام پنجم خط ۲ قطار شهری بیستم تیرماه جاری وارد مشهد شد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی، اتصال خط ۲ قطارشهری به خط یک در ایستگاه شریعتی انجام می‌شود.
کیانوش کیامرز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در ارتباط با ورود ناوگان جدید خط ۲ قطار شهری مشهد اظهار کرد: پس از ورود ۳ رام خط ۲ قطار شهری مشهد از چین به بندرعباس و سپس مشهد، ۱۵ واگن نیز در مرحله اول به واگن‌سازی تهران برای مونتاژ منتقل شد.
وی افزود: قرار بر این بود این تعداد واگن در خرداد و تیرماه تحویل قطار شهری مشهد شود که یک رام اول آن به نام قطار ۲۰۴، خرداد ماه رسید و قطار ۲۰۵ نیز ۲۰ تیر وارد مشهد شد ضمن اینکه قطار ۲۰۶ نیز تا ۵ روز دیگر وارد مشهد می‌شود و این به معنای آن است که تا پایان تیر ماه، ۶ رام قطار کامل در شهر مشهد برای این خط داریم.
کیامرز بیان کرد: در حال حاضر ساخت ۱۵ واگن دیگر شامل ۳ رام قطار، در واگن‌سازی تهران شروع شده همچنین قرار بوده، اولین رام در مرداد ماه جاری وارد شهر مشهد شود و رام‌های بعدی نیز به تدریج وارد مشهد می‌گردد.
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص ورود این واگن‌ها به مدار خط ۲ قطار شهری مشهد نیز گفت: قطار ۲۰۴ در حال حاضر وارد مدار شده و قطار ۲۰۵ نیز تا ۵ روز دیگر وارد مدار می‌شود.
وی در ارتباط با اتصال خط ۲ قطار شهری مشهد به خط یک نیز تصریح کرد: پیشرفت پروژه حدود ۸۰ درصد است و امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه‌روزی، ۱۳ مردادماه جاری خط ۲ را به خط یک در ایستگاه شریعتی متصل کنیم.
وی در خصوص عادی‌سازی وضعیت میدان سعدی و راه‌آهن نیز اظهار کرد: تمام تجهیزات موردنیاز خط ۲ قطار شهری مشهد از طریق ایستگاه سعدی وارد خط ۲ می‌شود اما یک هفته بعد از اتصال خط ۲ قطار شهری مشهد به خط یک، عملیات عادی‌سازی ایستگاه میدان سعدی نیز آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان تابستان در میدان راه‌آهن به حالت عادی خود برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا