خراسان

ورود زودهنگام نماد شرکت پدیده در بورس سبب افت قیمت سهام می‌شود

پدیده شاندیز

رئیس سابق سازمان صندوق ضمانت صادرات گفت: پذیرش و باز شدن نماد شرکت توسعه پدیده در بورس در شرایط فعلی باعث افت شدید قیمت سهام این شرکت در بورس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از سایت اخبار پدیده، سید کاظم دوست حسینی اظهار داشت: سهامی در بورس موفق است که سهام شرکتی فعال و سودآور باشد، پدیده شاید در گذشته این شرایط را داشت و اگر سهام این شرکت وارد بورس می‌شد موفق بود و سهام‌دار زیادی برای خرید آن وجود داشت اما در حال حاضر ورود سهام شرکت توسعه پدیده به بورس با افت قیمت زیادی رو به رو خواهد شد.

وی ادامه داد: ورود سهام شرکت توسعه به بورس زود است و به عقیده من باز شدن نمادهای این شرکت در بورس به نفع هیچ کس، از همه مهمتر سهامداران پدیده نیست.

دوست حسینی به مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من پدیده باید در حاضر توسط سهامدارانش حفظ شود تا به بهره‌برداری و سوددهی برسد و آنگاه وارد بورس شود. چرا که سهامداران این شرکت که تا به امروز صبوری کرده‌اند اگر می‌خواهند به سود برسند باید بیشتر صبوری کنند تا پروژه‌های این شرکت به سوددهی برسد.

وی با بیان اینکه شرکت نمی‌تواند به صرف ریسک برای جذب سرمایه گذار سهامش را وارد بورس کند، تصریح کرد: اگر شرکت پدیده با نگاه به جذب سرمایه گذار وارد بورس شود باید به این نکته نیز توجه کند که سرمایه گذار به سود کوتاه مدت توجه می‌کند و چون پدیده پروژه در حال ساخت است و هیچ سودآوری ندارد. بنابراین سرمایه گذاری برای آن نخواهد بود و باز هم قیمت سهام افت خواهد داشت.

دوست حسینی گفت: سهامداران و مدیران شرکت پدیده باید این واقعیت را بپذیرند که سهام شرکت توسعه پدیده در حال حاضر نمی تواند برایشان در بورس سودآوری داشته باشد و باز شدن نماد این شرکت در بورس به نفع هیچ کس نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا