مشهد

ورود ۱۰۰ تاکسی آریو به مشهد تا پایان سال جاری

تاکسی در شهر مشهد باید برازنده زائر و مجاور حرم مطهر رضوی باشد و از طرفی با نوسازی تاکسی‌های فرسوده منظر شهری و مبلمان شهری نیز متفاوت می‌شود.
ورود 100 تاکسی آریو به مشهد تا پایان سال جاری

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا به امروز حدود ۴۰ تاکسی آریو وارد ناوگان تاکسیرانی شده که تا پایان امسال ۱۰۰ دستگاه دیگر نیز وارد شهر مشهد می‌شود.
سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد با اشاره به فواید نوسازی تاکسی در شهر مشهد اظهار کرد: متأسفانه تعداد زیادی تاکسی پیکان در شهر مشهد در حال فعالیت بودند که این تاکسی‌ها سبب آلودگی زیادی برای این کلانشهر شده بودند.
وی افزود: با جایگزینی این تاکسی‌ها با خودروهای با استاندارد یورو ۴ قطعاً شاهد کاهش آلایندگی در کلان‌شهر مشهد خواهیم بود و نکته بعد اینکه در مباحث ایمنی و روان‌سازی ترافیک نیز نوسازی نقش بسیار مهمی دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکسی در شهر مشهد باید برازنده زائر و مجاور حرم مطهر رضوی باشد و از طرفی با نوسازی تاکسی‌های فرسوده منظر شهری و مبلمان شهری نیز متفاوت می‌شود.
علوی‌مقدم درباره حضور تاکسی‌های VIP در شهر مشهد نیز گفت: بخشی از این تاکسی‌ها حدودا ۴۰ تاکسی آریو وارد ناوگان فرودگاهی شهر مشهد شده و ما امیدواریم تا پایان سال ۱۰۰ دستگاه آریو دیگر نیز به ناوگان تاکسیرانی مشهد اضافه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا