خراسان

وزیر کشور: سهامداران پدیده شاندیز نگران دارایی خود نباشند

 اخبار اجتماعی  ,خبرهای اجتماعی, وزیرکشور

موضوع پدیده مستقیما به وزارت کشور مربوط نیست اما نارضایتی هایی که پیرامون این پروژه بوجود آمد باعث شد که وزارت کشور وارد شود.

مجموعه دارایی های پدیده به اندازه ای هست که بتواند همه بدهی ها را رفع کند اما درحال حاضر منتظر برآورد قیمت نهایی هستند.

به گزارش صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه هشتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تخلفات در پروژه پدیده شاندیز رفع شده است، افزود: اجازه تبلیغات به پروژه پدیده  داده شده است.سهامداران پدیده شاندیز نگران دارایی خود نباشند

وی گفت: موضوع پدیده مستقیما به وزارت کشور مربوط نیست اما نارضایتی هایی که پیرامون این پروژه بوجود آمد باعث شد که وزارت کشور وارد شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه این پروژه از ابتدا تخلف داشته است، تصریح کرد: پروژه پدیده شاندیز در موضوع جوازات، تملک، طرح جامع تفصیلی و از لحاظ حقوقی مشکل داشته است.

وزیر کشور افزود: وزارت کشور با همه مسئولان در 10 جلسه موضوع را بررسی کرد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: پروژه پدیده شاندیز در حوزه ساختار هم به علت سهامی خاص بودنش دچار مشکل بوده زیرا سهامی خاص فروخته نمی شود.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته هیچ توجهی به این پروژه نشده بود، گفت: سهامدار بودن افراد زیادی در این پروژه باعث شد که پیگیر رفع اشکال آن شویم.

رحمانی فضلی ادامه داد: همه تخلفات انجام شده رفع شد و درحال حاضر هیات مدیره تشکیل شده و اجازه تبلیغ هم به پروژه پدیده داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا