مشهد

وضعیت قرمز مشهد فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی را تعطیل کرد

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از توقف فعالیت سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها و سایر برنامه‌های گروهی و اجتماعی در سطح شهر به‌دلیل وضعیت قرمز کرونا در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با اشاره به اعمال محدودیت‌های الزامی در فعالیت سایر مراکز فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی اظهار کرد: به دلیل گسترش موج چهارم ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر آن، اقدام به اعمال محدودیت‌های ویژه در این نوع از فعالیت‌ها به دستور دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا کرده‌ایم.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: تمامی اماکن ورزشی سرپوشیده شهرداری تعطیل و سایر مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود، همچنین فعالیت‌های گروهی، کارگاه‌های آموزشی و سایر کلاس‌های فرهنگسراها نیز به تبعیت از این وضعیت هشدارآمیز تعطیل و سایر برنامه‌‌ها در صورت امکان به شکل مجازی برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالیت تمامی مراکز گردشگری و برنامه‌های معاونت گردشگری و زیارت نیز متوقف شده است، همچنین برگزاری نشست‌های حضوری شوراهای اجتماعی محلات لغو و از هرگونه تجمع گروهی و بازدید غیرضروری پرهیز می‌شود.

گفتنی است؛ یک سوم از کارکنان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با توجه به ابلاغ ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به صورت دورکار به فعالیت‌های روزانه خود می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا