خراسان

وقوع 4 حادثه واژگونی در خراسان‌رضوی در چند ساعت اخیر

خبرگزاری فارس: وقوع 4 حادثه واژگونی در خراسان‌رضوی در 4 ساعت اخیر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی از وقوع 4 حادثه واژگونی در این استان در چند ساعت اخیر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی از وقوع 4 حادثه واژگونی در این استان در 4 ساعت اخیر خبر داد.

اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار داشت: نخستین حادثه در ساعت 9:42  امروز یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 40 محور تربت جام – فریمان به علت سرعت بالا واژگون شد.

وی افزود: در ساعت 9:43 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 7 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان 50 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 10:50 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 6 نفر اعلام کرد و گفت: 5 نفر از مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند.

بهمن‌آبادی درباره دومین حادثه که در محور خواف – رشتخوار به وقوع پیوست، گفت: در ساعت 10:55 امروز یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر 40 محور خواف – رشتخوار به علت برخورد کرد.

وی افزود: در ساعت 11:03 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 7 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان یک ساعت و 50 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 13 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 2 نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شدند.

بهمن‌آبادی واژگونی سواری سمند به علت ترکیدگی لاستیک در محور درگز – قوچان را به عنوان سومین حادثه ذکر کرد و گفت: در ساعت 13:25  امروز یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 80 محور درگز – قوچان به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شد.

وی افزود: در ساعت 13:30 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و در مدت زمان 5 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و اقدامات درمانی را در مدت زمان یک ساعت و 25 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 14 به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تعداد مصدومان این سانحه را 2 نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مورد مداوا قرار گرفتند که یکی از آنها به صورت سرپایی مداوا شد و دیگری پس از مداوای اولیه توسط نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شد.

بهمن‌آبادی چهارمین حادثه را واژگونی یک دستگاه خودرو ال90 در ساعت 12:40 اعلام کرد وگفت: این سانحه در کیلومتر 35 محور بجستان – فیض‌آباد رخ داد و نیروهای عملیاتی و امدادی در ساعت 12:45 و بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل اعزام شدند و در ساعت 12:58 در محل حاضر شدند.

وی تعداد نیروهای عملیاتی امدادی اعزامی به محل حادثه مذکور را 3 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومان 4 نفر بوده که یک نفر از آن‌ها توسط جمعیت هلال احمر و یک نفر نیز با کمک اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند و 2 مصدوم دیگر نیز به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و این عملیات پس از گذشت در ساعت 13:40 به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا