مشهد

“وکیل قلابی” ۴ میلیارد ریال از شهروند مشهدی کلاهبرداری کرد

دستگیری

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: زن جوانی که در پوشش “وکیل قلابی” ۴ میلیارد ریال از شهروند مشهدی کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

 سرهنگ حمید رزمخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: زنی جوان که با معرفی خود به عنوان وکیل ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی یک شهروند در مشهد برداشت غیرمجاز کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز موضوع را در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که خانمیی جوان با معرفی خود به عنوان وکیل پس از مدتی کار و جلب اعتماد و بستن قراردادهای کاری اقدام به برداشت ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی کرده و متواری شده است.

سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پس از بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده ای را آغاز و پس از چندین روز سرانجام با استفاده از شیوه های نوین پلیسی و همکاری کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی محل اختفاء متهم را در محدوده بلوار کامیاب شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی متهم را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با مالباخته لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا