مشهد

پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد افتتاح می‌شود

نمایشگاه گل محلات

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس گفت: نمایشگاه پانزدهم گل و گیاه مشهد امروز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از پایگاه خبری نمایشگاه‌های ایران، محمدجواد حمید اظهار داشت: پانزدهمین دوره از این نمایشگاه در فضایی به مساحت 15 هزار مترمربع فضای مسقف و 5 هزار مترمربع فضای باز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور غرفه‌دارانی از استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، اصفهان، فارس و مرکزی برگزار می‌شود.

حمید اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در قالب 600 غرفه از فردا تا 19 اردیبهشت ماه جاری در زمینه‌های گل و گیاه، ادوات باغبانی، نهادهای کشاورزی، تجهیزات پارکی، تجهیزات روشنایی فضای باز و صنایع وابسته در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه افزود: افزایش تنوع و ارتقای کمی و کیفی گونه‌های گیاهی، برنامه‌های فرهنگی مرتبط از ویژگی‌های نمایشگاه پانزدهم خواهد بود.

حمید ارائه آخرین یافته‌های علمی و تبادل تجربیات در زمینه گل و گیاه، شناسایی و معرفی گونه‌های نادر گیاهی در کشور را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

وی همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه فضای سبز، نحوه نگهداری گل‌ها و گیاهان در منازل و سمینار تخصصی فناوری‌های نوین در زمینه فضای سبز را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: گل و گیاه، ادوات باغبانی، نهادهای کشاورزی، تجهیزات، تجهیزات روشنایی فضای باز و صنایع وابسته از جمله فعالیت های این دوره از نمایشگاه است.

شهروندان و علاقمندان می توانند از 15 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 22 در روزهای عادی و در روز جمعه از ساعت 10 صبح تا 22 از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پارکی دیدن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا