مشهد

پاکسازی چهره شهر مشهد از تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: تبلیغات انتخاباتی سطح این شهر با بکارگیری حدود ۴ هزار و ۴۲۵ نیروی پاکبان و خدمات شهری جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد خلیل الله کاظمی گفت: برای جمع آوری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشهد تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی پاکبان، ۲۰۰ نفر از نیروهای رفع سد معبر و ۷۲۵ نیروی فضای سبز از ۱۲ دیشب در سطح شهر به کار گرفته شدند.

وی به بکارگیری ۱۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای این امر اشاره کرد و افزود: در فاصله زمانی ۵ ساعته تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر جمع آوری و نقاط مختلف پاکسازی شد.
کاظمی ادامه داد: همچنین از ابتدای فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری تعداد ۱۰ اکیپ جمع آوری تخلفات در اختیار فرمانداری قرار گرفت که هم زمان با تبلیغات شوراها به ۳۰ اکیپ افزایش یافت.
معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد وظیفه این اکیپ ها را جمع آوری و امحاء تبلیغات خلاف قانون با دستور مقام قضائی بیان و تصریح کرد: از ابتدای انتخابات تا دیشب تعداد ۶۰ هزار تخلف تبلیغاتی جمع آوری و امحاءشد.
گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۴ هزار و ۵۷۳ شعبه اخذ رای استان خراسان رضوی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا