مشهد

پایان نامه‌های شهری مورد حمایت شهرداری ثامن قرار می‌گیرند

 

شهرداری مشهد

مشاور شهردار مشهد مقدس گفت: پایان نامه‌های مربوط به موضوعات شهری مورد حمایت شهرداری ثامن قرار می‌گیرند.

 محمود عیدی عصر امروز ضمن بازدید از غرفه دانشگاه فردوسی در نمایشگاه پژوهش و فناوری اظهار داشت: نمایشگاه امسال خوب، پربار و بانشاط بوده و کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف ارائه شده است.

وی همچنین بیان کرد: در حوزه شهرداری و مدیریت شهری که امری بین رشته‌ای است طرح‌های بسیار خوبی ارائه شده است که در زمان مناسب می‌توان از آنها استفاده کرد؛ باید توجه داشت که فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری تنها به امور عمرانی محدود نمی‌شود و دامنه گسترده‌ای دارد.

عیدی در ارتباط با نحوه همکاری بین دانشگاه و شهرداری منطقه ثامن افزود: شهرداری منطقه ثامن عنوان موضوعات پژوهشی را به دانشگاه‌های مختلف پیشنهاد می‌دهد و با تعامل با دانشگاه‌ها به مجموعه‌ای از عناوین می‌رسیم و سپس این عناوین با همکاری استادان و دانشجویان مورد بررسی و کار قرار می‌گیرد و بحمدالله تا به امروز کارهای خوبی و با سرعت زیاد انجام گرفته است.

عیدی در ادامه افزود: آخرین اقدامی که شهرداری منطقه ثامن با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه پژوهش انجام داده مربوط به اقدامات دهه آخر صفر بوده و اکنون نیز بحث ارزیابی نظرات زائران در این دهه درحال ارزیابی و بررسی است.

وی در پایان از آمادگی شهرداری ثامن برای همکاری با دانشجویان و دانشگاه‌ها برای انجام امور پژوهشی خبر داد و گفت: این شهرداری از موضوعات مربوط به پایان نامه دانشجویان در رشته‌های مرتبط شهری نیز حمایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا