مشهد

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام تعطیلات نوروز 95 اعلام شد

خبرگزاری فارس: پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام تعطیلات نوروز 95 اعلام شد

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام تعطیلات نوروز 95 اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، پایگاه‌های فعال اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز 95  مشهد اعلام شد.

پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، اتوبوس سیار مستقر در ورودی باب‌الجواد حاشیه خیابان خسروی (در روزهای غیر تعطیل رسمی) در نوبت صبح از ساعت 9 تا  13 و 14:30 تا 18:30 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

در این اطلاعیه از تمام ادارات، نهادها، رسانه‌ها و خیران استان درخواست شده تا با مساعدت و مشارکت در برنامه‌های اطلاع‌رسانی و اجرایی، مجموعه انتقال خون استان را در کاهش محدودیت‌ها و ترویج فرهنگ حیاتی اهدای خون و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه یاری کنند.

روابط عمومی انتقال خون استان با اشاره به لزوم حفظ ذخایر خونی، نیاز به همه گروه‌های خونی را اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت روزافزون مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در معروف پسندیده و حیاتی اهدای خون، ذخایر خونی افزایش یافته تا خدشه‌ای بر پاسخگویی به نیاز بیماران مراکز درمانی استان وارد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا