ورزش

پدیده امسال در نیمه بالای جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد

تمرین تیم پدیده خراسان

مدافع تیم پدیده گفت: پدیده امسال قطعاً در نیمه بالای جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد.

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به آمادگی تیم فوتبال پدیده برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: چند مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی را داریم و آماده حضور پر قدرت در لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به پایان اردوی پدیده در تهران افزود: تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و سه بازی دوستانه نیز برگزار کردیم که در روند هماهنگی بیشتر بازیکنان بسیار موثر بود. تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم این است که بتوانیم در لیگ شانزدهم نتایج خوبی را کسب کنیم تا هوادارانمان را راضی نگه داریم و دل آنها را شاد کنیم.

جعفری گفت: به لطف امام رضا(ع) امسال هواداران فوتبال در خراسان پدیده‌ای متفاوت را در لیگ برتر خواهند دید و سعی می‌کنیم تا بتوانیم در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده همچنین در خصوص مصدومیت فصل گذشته‌اش که منجر به کنار رفتنش از تمرینات تیم شد اظهار داشت: متاسفانه بدشانسی بزرگی را در لیگ پانزدهم تجربه کردم و گریبانگیر شد و نتوانستم تا  پایان فصل در تیم حضور داشته باشم اما با حمایت‌هایی که مدیران باشگاه از جمله سرآسیایی و مهاجری انجام دادند توانستم از بند مصدومیت رهایی پیدا کنم و در لیگ شانزدهم توانایی‌های خودم را اثبات خواهم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از بدترین دوران ورزشی‌ام را در فصل گذشته به دلیل مصدومیت سپری کردم اما حالا و با اعتماد کادر فنی دوباره خودم را نشان خواهم داد.

جعفری تاکید کرد: از هواداران خراسانی می‌خواهم که مثل همیشه حمایت‌های خودشان را از تیم داشته باشند و مطمئن باشند که با بازیهای خوب و کسب نتایج مطلوب دل آنها را شاد خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا