ورزش

پدیده با جذب ۴ بازیکن باکیفیت تکمیل می‌شود/ احتمال برگزاری اردو در ترکیه

رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم بهتری بسازیم، خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم البته به چهار بازیکن باکیفیت دیگر نیاز داریم.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم بهتری بسازیم، خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم البته به چهار بازیکن باکیفیت دیگر نیاز داریم.

وی افزود: مرتضی منصوری بازیکن خونه به خونه، آرزداد هارویان مدافع ارمنی، حسینی بازیکن مس کرمان، فرزاد زامهران بازیکن فصل گذشته مشهد و حمزه خذیراوی بازیکن استقلال اهواز از جمله نفراتی هستند که با تیم پدیده قرارداد امضا کرده‌اند.

مهاجری تصریح کرد: اگر چهار بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم تیم خوبی در فصل بعد خواهیم داشت، هدفگذاری ما کسب رتبه‌های بالای جدول است و به دنبال این هستیم که بهتر و تاثیرگذارتر شویم، به همین منظور نقاط ضعف تیم را شناسایی و به دنبال رفع آن هستیم.

سرمربی تیم پدیده عنوان کرد: 35گل خورده در فصل گذشته نشان می‌دهد که تیم پدیده در خط دفاعی ضعیف عمل کرده، به همین منظور روی سیستم دفاعی تیم کار خواهیم کرد؛ البته بخش فنی برعهده سرمربی است و بخش دیگر به کیفیت بازیکن بستگی دارد، به همین دلیل اگر بتوانیم چهار بازیکن خریداری کنیم در سرنوشت تیم بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

وی درباره بودجه فصل آینده تیم پدیده گفت: خوشبختانه بودجه خوبی برای تیم پدیده پیش بینی شده و اگر در  جذب منابع مالی به خوبی ورود پیدا کنند اتفاقات خوبی خواهد افتاد و مشکلات کلان شرکت پدیده و باشگاه پدیده به زودی مرتفع خواهد شد.

مهاجری با بیان اینکه 9 روز است تمرینات تیم پدیده شروع شده بیان کرد: بازیکنان پدیده انگیزه خوبی دارند، در حال حاضر تمرینات قدرتی در سالن آب منطقه‌ای برگزار می‌شود و تمرینات فنی نیز در زمین چمن منزل آباد؛ ضمن اینکه به منظور جذب بازیکنان جوان تست نیز گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم پدیده افزود: کارمان از فصل گذشته بسیار سخت‌تر است و امسال مشکلات پدیده کمتر خواهد بود و مشکلات سخت افزاری و مالی پدیده به لطف خدا بسیار کمتر و بازیکنان با انگیزه تر تمرین می‌کنند و در تست‌هایی که در تمرینات زدیم شرایط امیدوار کننده است.

مهاجری خاطرنشان کرد: اردو برای تیم پیش بینی کرده‌ایم، البته منوط به این است که اسپانسر مالی و یا مدیرعامل باشگاه هزینه‌ها را متقبل شوند البته از فردا اردویی 10 روزه در تهران خواهیم داشت و 5 روز در مشهد خواهیم بود، بعد از آن در صورت موافقت اردویی در ترکیه پیش بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا