ورزش

پدیده تنها ۲ جای خالی برای جذب بازیکن دارد/ ۸۰ درصد بازیکنان مدنظر را جذب کرده‌ایم

رضا مهاجری

سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد از فهرست بازیکنانی که مدنظر داشتیم را جذب کرده‌ایم، گفت: اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و خوشبختانه تیم در شرایط مناسبی از لحاظ بدن‌سازی قرار دارد.

رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهارداشت: تنها دو جای خالی برای جذب بازیکن در تیم پدیده داریم که یکی از آن‌ها سهمیه لیگ برتری است. در حال حاضر 80 درصد از فهرست بازیکنانی که مدنظر داشتیم را جذب کرده‌ایم ضمن اینکه یک بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی پدیده تصریح کرد: اردوی تهران بسیار خوب بود و خوشبختانه بازیکنان در شرایط مناسبی از نظر بدن‌سازی قرار دارند. تیم پدیده تمرینات خود را از روز سه شنبه درمشهد از سر خواهد گرفت. تا قبل از شروع لیگ به چند بازی تدارکاتی نیاز داریم تا بازیکنان به شرایط آمادگی برسند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری اردوی خارج از کشور نیز هستیم، پیشنهاد ما ترکیه است البته اگر شرایط مالی باشگاه مناسب باشد چراکه این اردو می‌تواند بازیکنان را در شرایط بهتری قرار دهد.

به گزارش تسنیم، تیم پدیده برای فصل آینده بازیکنانی نظیر مجتبی روشنگر، شهاب گردان، حسن جعفری، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، حسین مرادمند، هارویان، فریبرز گرامی، رضا ناصحی، محمدرضا خرسندنیا، کریم احمدی، فرزاد زامهران، یونس شاکری، معین عباسیان و محسن یوسفی را در سهمیه بزرگسالان و میلاد کمندانی، سعید جلالی، حمزه خذیراوی، محمدعلی فرامرزی، علی مردانی و حسین مهربان را به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال در اختیار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا