ورزش

پدیده خراسان در پایان فصل جزو ۶ تیم نخست لیگ برتر قرار می‌گیرد

برگی زر

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: پدیده خراسان در پایان فصل جزو شش تیم نخست لیگ برتر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هادی برگی‌زر ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ایجاد ساختار مناسب اداری، استفاده بهینه از نیروی جوان و ایجاد شرایط مناسب و پایدار در بخش فنی از برنامه‌های کوتاه مدت تیم است، همچنین مدیرعامل مدیر اجرایی تیم و هیئت مدیره سیاست‌گذاران تیم هستند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان با اشاره به اینکه مقصر شکست در بازی‌ها تنها مربی و کادر فنی نیست، عنوان کرد: علت‌های زیادی وجود دارد؛ برای شکست‌ها و به عنوان نیروی اجرایی سعی در تامین خواسته‌ها داریم تا بازی های آینده با موفقیت سپری شود.

برگی‌زر با بیان اینکه ثبات در فوتبال موضوع مهمی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت با ثبات مشخص می‌شود و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشتگان تیم پدیده در پایان فصل جزو شش تیم برتر باشد، همچنین لازم است تعامل با دیگر سازمان‌ها داشته باشیم و از ظرفیت آنها برای پیشرفت تیم استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: هرگز خود را رقیب تیم سیاه جامگان نمی‌دانیم بلکه حضور دو تیم در لیگ برتر برای شهر مشهد مایه افتخار است، همچنین تامین منابع مالی به صورت پایدار از وظایف مدیرعامل است و باید انرژی بگذاریم البته خواسته‌ها باید منطقی و قابل اجرا باشد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان با اشاره به اینکه ایده‌ها و نظراتی برای تامین منابع مالی وجود دارد، خاطرنشان کرد:  فوتبال در کشور ورزش وارداتی است و سومین صنعت در دنیاست اما فوتبال در ایران هزینه آور است چون اکثر باشگاه‌ها در کشور دولتی هستند‌، باشگاه پدیده از نظر مالی ضعیف است و باید هزینه های تیم کم شود و عاقلانه خرج کنیم.

برگی‌زر با اشاره به اینکه باید در پشتوانه‌سازی و فروش بازیکن فعالیت داشته باشیم، گفت: باید چهارچوب هایی وجود داشته باشد که با تغییر افراد برنامه‌ها تغییر نکند، همچنین یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت مدیره مباحث مالی است که باید به‌گونه‌ای باشد که بازیکنان آسیب نبینند.

در ادامه محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده خراسان با بیان اینکه جابه جایی‌ها همیشه در فوتبال وجود دارد، افزود: از نظر سخت‌افزاری تیم پدیده و سیاه جامگان ضعیف ترین تیم ها هستند و نیاز به همکاری همه‌جانبه برای پیشرفت تیم وجود دارد.

سرمربی تیم پدیده خراسان ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که می‌توانیم از آنها برای پیشرفت استفاده کنیم از جمله این ظرفیت ها استادیوم آستان قدس است که بسیار مناسب و استاندارد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا