ورزش

پدیده در فصل جاری لیگ برتر به مشکل نمی‌خورد/ سازمان‌های ذی‌ربط کمکی به تیم نکردند

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و پدیده مشهد

مدیرعامل شرکت پدیده گفت: پیش بینی‌های لازم برای اینکه تیم پدیده به مشکل برنخورد، انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت پدیده، محسن شوشتری اظهار داشت: نگاه ما به تیم پدیده به چشم یک سرمایه است و نه هزینه بنابراین معتقدیم این تیم می‌تواند به فضای فرهنگی ورزشی شهر مشهد بسیار کمک کند.

وی ادامه داد: هر چه در توان داشته باشیم به این تیم اختصاص خواهیم داد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مهم نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پدیده با تاکید براینکه برای حضور قوی تیم در فصل آینده لیگ برتر نیازمند حمایت جدی استان هستیم، گفت: البته تاکنون کمک‌های جدی از برخی منابع نیز انجام شده اما معتقدم سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان استان و مقامات ذی‌ربط، نه تنها به پدیده که به تیم دیگر استان در لیگ برتر، تاکنون به شکل شایسته و بایسته کمک نکرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر در وضعیت بحران هستیم، دست نیاز به سوی همه این دوستان دراز می‌کنیم و امیدواریم که این تیم لیگ برتری بتواند توانایی‌های خود را شایسته‌تر از قبل به بروز رساند.

مدیرعامل شرکت پدیده اظهار داشت: تیم پدیده را به عنوان یک سرمایه ارزشمند تلقی می‌کنیم که باید هر سال بهتر از گذشته در مسابقات حاضر شود. پیش‌بینی‌های لازم برای اینکه تیم پدیده به مشکل برنخورد انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا