ورزش

پدیده-سایپا؛ حذف شده‌های جام حذفی به دنبال اعاده حیثیت در لیگ

دیدار تیم های فوتبال پدیده و تراکتور سازی

دو تیم پدیده و ساپیا در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در روز جمعه بیست‌ و چهارم شهریور ماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دو تیم پدیده و ساپیا در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در روز جمعه بیست‌ و چهارم شهریور ماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در هفته ششم لیگ هفدهم شاهد رویارویی دو تیم سوم و چهارمی جدول هستیم، تیم پدیده در ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ یک شکست، دو تساوی و دو پیروزی کسب کرده و با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم جدول پس از تیم سایپا قرار گرفته است.

تیم سایپا نیز در ۵ هفته ابتدایی یک شکست، یک تساوی و سه پیروزی کسب کرده و با کسب ۱۰ امتیاز در رده سوم لیگ پس از دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم قرار گرفته است.

هر دو تیم پدیده و سایپا با نتیجه دو بر یک در دیدار جام حذفی شکست خورده و از حضور در ادامه رقابت‌های جام حذفی کشور بازماندند. این دو تیم با شکست در جام حذفی فقط از مسیر لیگ برتر می‌توانند به مسابقات آسیایی راه یابند.

تیم مشهدی از ابتدای آغاز لیگ نتایج خوبی را کسب کرده و در رقابت جام حذفی نتواسته نتیجه بگیرد اما در دیدارهای قبلی خود توانسته دو تیم خوب استقلال و سپاهان را شکست دهد.

تیم پدیده می‌تواند با کسب پیروزی در این دیدار باخت در جام حذفی را فراموش کرده و به رتبه سوم جدول در ابتدای لیگ برسد تا از ابتدای راه خود را به عنوان مدعی کسب سهمیه آسیایی معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا