ورزش

پدیده شهر خودرو فرصت آسیایی شدن را از دست نمی‌دهد

پدیده شهر خودرو فرصت آسیایی شدن را از دست نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار ظرف امروز و فردا و روز شنبه دنبال می‌شود و جدال در صدر و قعر جدول به اوج می‌رسد.

در یکی از این دیدارها که برای تیم فوتبال پدیده شهر خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است قرار است این تیم به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برود که آنها هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و قطعا این دیدار برای این دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

پدیده شهر خودرو در این دیدار که در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود پدیده بهترین فرصت را برای صعود به رده‌های بالاتر جدول و کسب شانس بیشتر برای برخورداری از سهمیه آسیایی را دارد.

پدیده شهر خودرو قطعا باید از آخرین فرصت‌های میزبانی خود در بازی‌های پایانی لیگ برتر استفاده کند زیرا پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان دیدارهای حساسی را پیش رو دارد و باید با تیم‌هایی مثل سپاهان اصفهان و استقلال تهران بازی کند.

در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان با علیرضا مرزبان نیز شرایط بسیار حساسی دارد و باید از کوچک‌ترین فرصت‌های خود برای کسب امتیاز و بقا در لیگ برتر استفاده کند و قطعا در دیدار فردا نیز نفت مسجد سلیمان برای کسب حداقل امتیاز در مشهد به میدان می‌رود.

پدیده شهر خودرو بازیکن جدید و نیکاراگوئه‌ای را به خدمت گرفته و قطعا در دیدارهای آتی لیگ برتر این بازیکن می‌تواند به کار پدیده شهر خودرو بیاید و مشکل گلزنی اخیر این تیم را حل کند.

پدیده شهر خودرو در این دیدار از نعمت حضور تماشاگران پرشور مشهدی نیز برخوردار است؛ آنها در نیم فصل دوم نشان داده‌اند که حتی می‌توانند رکوردشکن باشند و با تمام قوا در ورزشگاه برای حمایت از تیم فوتبال پدیده شهر خودرو حضور پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا