ورزش

“پدیده” مهاجری از سایپا امتیاز می‌خواهد

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و سایپا - مشهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تیم‌های فوتبال سایپای تهران و پدیده خراسان، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه سایپا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این دیدار جزو حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور است زیرا هر دو تیم در رده‌های بالای جدول حضور دارند و امید زیادی دارند تا در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر خود را در جدول رده‌بندی باز هم ارتقاء دهند و بتوانند در پایان این فصل، جزو تیم‌های بالانشین لیگ باشند.

سایپای علی دایی در هفته‌های اخیر نتایج بسیار مناسبی را کسب کرده و حتی توانسته دروازه استقلال تهران را پس از ۱۰ هفته باز کند و از این نظر این تیم در شرایط روحی و روانی بسیار مناسبی نیز قرار دارد؛ آنها در دیدار گذشته خود نیز موفق شدند از سد تراکتورسازی عبور کنند و ۴ امتیاز از دو دیدار اخیر امتیازات بسیار مناسبی برای سایپای دایی محسوب می‌شود.

دایی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درصدد است پس از خاطره شیرین قهرمانی با سایپا در رقابت‌های لیگ برتر که مربوط به نخستین فصل مربیگری وی می‌شود بار دیگر در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد و بتواند تیم جوان سایپا را راهی رقابت‌های آسیایی در فصل آتی کند.

دایی در این فصل نیز بار دیگر اعتماد خاصی به جوانان و بازیکنان رده پایه سایپا داشته و توانسته چند چهره جدید را به فوتبال ایران معرفی کند؛ همچنین چند مهره‌ای که فصل گذشته نیز در سایپا حضور داشتند در این فصل و زیر نظر دایی رشد قابل توجه و محسوسی داشته‌اند و تمام این ها بیانگر اهمیت و نگاه ویژه‌ای است که سایپا همواره به تیم‌های پایه خود داشته است.

از سوی دیگر، پدیده محمدرضا مهاجری نیز مثل فصل‌های اخیر ثبات را در دستور کار خود قرار داده، پدیده خیلی سخت بازیکن جدید می‌گیرد اما اگر بازیکنی هم بگیرد، بازیکنی است که کاملاً در چارچوب تفکرات مهاجری قرار می‌گیرد و کمتر دیده شده که خریدهای پدیده در این تیم جواب ندهند.

خلعتبری و قاضی از خریدهای خوب پدیده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند که انصافاً هم خوب برای مهاجری جواب داده‌اند اما خاطره آن کسر امتیاز شاید تا ابد از ذهن مهاجری پاک نشود زیرا تمام پازل فکری مهاجری و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بهم ریخت.

تجربه دوره‌های پیشین لیگ برتر نشان داده که تکلیف تیم‌های بالانشین تا هفته‌های پایانی مشخص نمی‌شود، پدیده هفته گذشته در مشهد مقابل یکی از بالانشینان لیگ یعنی استقلال که البته این هفته‌ها افت کرده و نتایج مناسبی نمی‌گیرد، به نتیجه تساوی رسید و این هفته باید برابر سایپای دایی صف آرایی کند که امید بیشتری نسبت به پدیده برای کسب سهمیه آسیایی دارد.

پدیده و سایپا فردا از ساعت ۱۵:۳۰ به میزبانی سایپا آغازگر هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهند بود و پس از این دیدار باز هم معادلات تیم‌های بالانشین تغییر می کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

دکمه بازگشت به بالا