ورزش

پدیده کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر را هدف قرار داده است

پدیده خراسان

مربی پدیده خراسان گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در لیگ رتبه تک رقمی کسب کنیم، تیم استرس سقوط و یا کسب سهمیه ندارد و ممکن است از بازیکنان جوان در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،  مصطفی صداقت عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه در هفته جاری تمرینات خوبی داشته‌ایم و بازیکنان با شادابی در تمرین حاضر بودند و برای بازی فردا مقابل ذوب آهن آماده هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمرینات پدیده در جریان است و مهاجری نیز به همین دلیل در نشست حاضر نشده است گفت: برای بازی فردا ناصحی و آل نعمه را در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

صداقت گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در لیگ رتبه تک رقمی کسب کنیم، تیم استرس سقوط و یا کسب سهمیه ندارد و ممکن است از بازیکنان جوان در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

مربی پدیده خراسان بیان کرد: کیفیت خوبی برای بازی فردا داریم و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه دهیم و بتوانیم ذوب آهن را شکست دهیم.

صداقت با اشاره به اینکه با نقاط ضعف و قوت ذوب آهن آشنا هستیم افزود: بازی‌های این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا آنالیز کرده‌ایم و آنها نیز برای بازی فردا چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا