مشهد

پراهیچ: رادوشویچ شایسته بازی کردن در دربی است/ به زودی فیفا حکم پرونده باشگاه نفت را اعلام می‌کند

۰۹۸۸۵e278d992226bfa1beb1c03cbbbc_L

هافبک پیشین تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران در مورد وضعیت شکایتش از این دو باشگاه به فیفا، اطلاعات جدیدی را بیان کرد.

ایگور پراهیچ که پس از نزدیک به سه سال حضور در فوتبال ایران و بازی برای تیم‌های پدیده خراسان و نفت تهران، در این تابستان با قراردادی یک ساله به تیم دسته دومی زادگاه خود یعنی اف‌سی واراژدین کرواسی پیوست، همچنان پیگیر مطالبات خود از این دو باشگاه ایرانی از طریق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است.

ایگور پراهیچ در خصوص آخرین وضعیت شکایت‌‌های خود از دو باشگاه نفت تهران و باشگاه پدیده مشهد به فیفا گفت: به تازگی از فیفا نامه‌ای دریافت کردم مبنی بر اینکه باشگاه نفت پاسخ هیچ‌کدام از نامه‌های فیفا را نداده است، از این‌رو حکم نهایی در مورد این پرونده را به‌زودی اعلام خواهد کرد. اکنون منتظر حکم نهایی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال برای باشگاه پدیده هستم. به زودی آنها باید طلب من را بپردازند.

ایگور پراهیچ که فصل گذشته قهرمانی با تیم فوتبال نفت تهران در جام حذفی ایران را تجربه کرد و شایعاتی هم مبنی بر پیوستن این مدافع کروات به پرسپولیس مطرح بود، ترجیح داد در مورد دربی پیش‌روی تهران صحبتی نکند، اما با آرزوی موفقیت برای دوست صمیمی‌اش که دروازه‌بان سرخپوشان است، اظهار داشت: برای رادوشویچ، دوست خودم در پرسپولیس آرزوی موفقیت در این بازی را دارم. به نظرم او شایسته بازی کردن در این دربی و بازی‌های دیگر است.

وی در پاسخ به این پرسش که «اخیراً از برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کرواسی در آینده یاد شده است. نظری در این خصوص داری؟»، خاطرنشان کرد: زلاتکو دالیچ (سرمربی موقت کرواسی) همشهری من است و امیدوارم مدت طولانی در این پست باقی بماند.

 

منبع : ۱ورزش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا