خراسان

پرداخت تسهیلات یارانه‌ای با اولویت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شرکت پدیده

دکتر مروج الشریعه

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: سهامداران و سرمایه‌گذارانی که برای پیشرفت پروژه پدیده و بهره‌برداری از غرفه‌های بازار و دیگر پروژه‌های این شرکت ورود یابند، در اولویت دریافت تسهیلات یارانه‌ای کارآفرینی از استانداری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از سایت اخبار پدیده، محمدمهدی مروج‌الشریعه اظهار داشت: ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای با سود کم برای کارآفرینان مشاغل مختلف در استان وجود دارد که در صورت ورود این اقشار برای بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت پدیده، این کارآفرینان در اولویت دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی افزود: خوشبختانه امسال بیشتر از ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌دار با حداقل کارمزد، برای کارآفرینان در مشاغل خانگی، مشاغل کل و جزء صنایع دستی و مشاغل بانوان در استان وجود دارد که می تواند زیرساخت های بسیار مناسبی را برای فعالیت گروه‌های کارآفرینی فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه سهامداران شرکت پدیده می‌توانند با ارائه برنامه مدون و مشخص در مشاغل مختلف کارآفرینی و ایجاد اشتغال در قالب پروژه‌های مختلف این مجموعه، ضمن به عهده گرفتن بخشی از کار  برای بهره‌برداری از بزرگترین پروژه اقتصادی و گردشگری شرق کشور، از این تسهیلات ویژه نیز بهره مند شوند.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه فعال‌شدن غرفه‌ها و مجموعه‌های مختلف در پدیده، شوق و رونق بازار اقتصادی منطقه را رونق می‌بخشد، ادامه داد: با ایجاد چنین شور و شعفی می‌توان سرمایه‌گذاران کلان را نیز برای حضور در مجموعه جذب کرد.

وی افزود: این امر می تواند زمینه های جذب بیش از پیش گردشگران به استان و منطقه را فراهم آورد و خراسان رضوی را چندین گام در حوزه رونق اقتصادی رو به جلو به حرکت درآورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی از رسانه‌ها خواست تا با ترغیب و تشویق کارآفرینان برای حضور در پدیده امکان حضور این قشر را فراهم آورند.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در حضور گروه‌های کارآفرینی در مجموعه پدیده، ادامه داد: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که گروه‌‌های کارآفرین را از داخل سهامداران پدیده استخراج و تشویق به همکاری با این مجموعه کنند، ما اعلام می‌کنیم تسهیلات لازم را در اختیار تمامی این گروه‌‌ها قرار خواهیم داد به شرط آنکه آن‌‌ها نیز گوشه‌ای از کار را گرفته و پدیده را به سرانجام برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا