خراسان

پرداخت سپرده هاى یک میلیاردى مؤسسه وحدت از امروز

پرداخت سپرده هاى یک میلیاردى مؤسسه وحدت از امروز

قائم مقام مدیر عامل ورئیس هیئت مدیره مؤسســه اعتبارى ملل ازپرداخت سپرده هاى تا سقف یک میلیارد ریال مؤسسه منحله وحدت خبر داد.

به گزارش نخست نیوز:محمدرضــا مروجى اظهار داشــت: طبق تصمیمات سران سه قوه مقرر شده است سپرده گذاران با میزان سپرده حداکثر ١٠٠ میلیون تومان از شــنبه (امروز) مى توانند سپرده هاى خود را دریافت کنند.
وى اضافه کرد: قبلاً تا ســپرده هاى تا سقف ٣ میلیون پرداخت شــده است که شمار سپرده گذاران مؤسســه وحدت ٢۶۵ هزار نفر در کل کشور بوده است.
مروجى همچنین در خصوص سپرده گذاران با میزان ســپرده حداکثر ١٠٠ میلیون تومان گفت: این میزان در کل کشــور ٨٢ هزار نفرهستند که مى توانند با مراجعه به تمامى شعب مؤسسه مالى ملل و به ترتیب حروف الفبا که در سایت و کانال آمده است کارت ATM خود را دریافت و سپس پول براى آن ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
وى در خصوص آمار مشمولان سپرده گذاران تا سقف ١٠٠ میلیون تومان در مشهد گفت: چون شــروع به کار این مؤسســه از اســتان خراسان رضوى بوده است بخش قابل توجهى از ایــن تعداد در مشــهد و خراســان رضوى هستند.
مروجــى درباره تصمیم گیرى براى ســپرده گذاران بیش از ١٠٠ میلیون تومان مؤسســه وحدت گفت: تصمیم گیرى در خصوص میزان و زمــان پرداخت ها به شناســایى دارایى هاى مؤسســه وحدت منوط مى باشــد که بعد از شناسایى با حضور سه نماینده از سران سه قوه تصمیم گیرى در خصوص پرداخت ها و عدد آن ها اتخاذ خواهد شد.
وى ادامه داد: نکته قابل توجه این اســت که ســپرده هاى مؤسســه وحدت تا سقف ١٠٠ میلیــون تومان همراه با ســود متعارف بانک
مرکزى قابل پرداخت مى باشد.
وى در پایان از دادگســترى خراسان رضوى و قاضى حیدرى معاون دادستان مشهد مقدس به خاطر پیگیرى این موضوع قدردانى کرد. گفتنى اســت برابر با تصمیم شــوراى پول و اعتبار ساماندهى سه مؤسسه اعتبارى باقیمانده افضل توس، وحدت و البــرز ایرانیان برعهده وحدت (مؤسســه اعتبارى ملل)، افضل توس بانک آینده و البرز ایرانیان توسط بانک تجارت انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا