مشهد

پردیس سینمایی اطلس در مشهد مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

پردیس سینمایی چهارباغ

افشین تحفه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: جشنواره مد و لباس استان خراسان رضوی را در حال برنامه‌ریزی هستیم؛ این جشنواره قرار است ۲۲ تا ۲۷ بهمن‌ماه امسال برگزار شود و برنامه‌های جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تعدادی ورکشاپ نیز همزمان با برگزاری این جشنواره در دستور کار است و  برنامه‌هایی مانند استعدادیابی و هنر طراحی و پارچه نیز در قالب این جشنواره برگزار می‌شود.

معاون هنری اداره کل ارشاد خراسان رضوی گفت: جشنواره فیلم فجر را برای خراسان رضوی در حال طراحی هستیم و با توجه به اینکه خراسان رضوی نخستین استانی است که پس از تهران به این حوزه ورود کرده امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های بهتری را نسبت به سال گذشته در این حوزه طراحی کنیم.

وی افزود: هنوز در این زمینه در حال رایزنی هستیم و برگزارکنندگان جشنواره در تهران در حال نهایی کردن برنامه استانها هستند و تصور می‌کنم تا پایان هفته وضعیت جشنواره فیلم فجر مشهد مشخص شود.

معاون هنری اداره کل ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: قطعاً تعداد سالن‌هایی که می‌توانیم در اختیار بگیریم کمتر از سال گذشته نخواهد بود.

تحفه گر اظهار داشت: همچنین امیدوار هستیم در ایام منتهی به دهه فجر بتوانیم پردیس سینمایی اطلس را در مشهد مورد بهره‌برداری قرار دهیم و در نظر داریم سه سینما نیز در شهرستان‌های استان در همین ایام مورد بهره برداری قرار بگیرد و مقدمات آن فراهم شده است و درصدد هستیم در اوایل سال آینده بازارچه هنر را با هدف ارائه آثار هنرمندان تجسمی راه اندازی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا