مشهد

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی کدام است؟

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی کدام است؟

 کتاب‌های «هم‌قسم»، «اوسنه گوهر‌شاد»، «مجموعه زندگی پر افتخار»، «دعبل و زلفا»، «بیداری»، «سیره علمی و عملی امام رضا(ع)»، «شفایافتگان»، «خلوت مدیر» و «اعترافات غلامان» پرفروش‌ترین آثار حوزه بزرگسال به‌نشر در تیر ماه سال جاری محسوب می‌شوند.

مجموعه کتاب‌های «امام رضا(ع) و بچه‌ها»، «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی»، «قصه‌های احکام»، «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)‌»، «داستان‌های شکر خدا»، «قصه‌های حنانه»، ««حرم پر از آینه بود»، «ماه غریب من»، «قصه ما مثل شد» از جمله آثار پرفروش به‌نشر در بخش کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند که طی ماه گذشته در فروشگاه‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور مورد استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

همچنین کتاب‌های «خاطرات سفیر»، «قصه دلبری» و «ادواردو»، آثاری هستند که از سایر ناشران در انتشارات به‌نشر به فروش قابل توجهی رسیده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com ، و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ با این انتشارات تماس برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا