مشهد

پرفروش‌ترین کتاب‌های «به نشر» در نیمه نخست پاییز اعلام شد


انتشارات آستان قدس رضوی لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیمه نخست پاییز 94 را در دو گروه کودک و بزرگسال که بیشترین علاقه‌مندی و خرید را در میان مخاطبان فروشگاه‌های 12 گانه مشهد داشته است، اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: پرفروش‌ترین کتاب‌های «به نشر» در نیمه نخست پاییز اعلام شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر، انتشارات آستان‌ قدس رضوی بر اساس جمع‌آوری اطلاعات واصله از واحد آمار این مجموعه، نسبت به بررسی و تجمع داده‌ها در راستای بازنشر کتاب‌های مورد اقبال عموم مردم اقدام می‌کند.

بر اساس آخرین آمارهای واحد بازرگانی، کتاب‌های مربوط به سیره ائمه(ع) به‌ویژه امام حسین(ع) به سبب ایام شهادت این امام از فروش و اقبال شایانی برخوردار بوده که از آن میان می‌توان به کتاب‌های چهل حدیث از امام حسین(ع) (مصباح الهدی)، سبزپوشان باغ بهشت، گلبرگ‌ها(دم پاره‌های سینه‌زنی) و خطبه‌های آتشین(خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)) و همچنین کتاب‌های حکمت‌های علوی، حرم رضوی به روایت تاریخ و منتهی الآمال اشاره کرد.

دیگر کتاب‌های پرفروش در نیمه نخست پاییز امسال را کتاب‌هایی در حوزه مدیریت، ادب پارسی، تربیت‌بدنی و سلامت تشکیل می‌دهند که کتاب‌های «مبانی سازمانی مدیریت»، بهارستان از « مجموعه متون ادب فارسی»، «اصول و مبانی تمرین»، «ترجمه و مترجم»، «آمادگی جسمانی از اصول تا تمرین» و «سرکه سیب اعجاز در سیستم سلامت» از این دسته محسوب می‌شوند.

همچنین مجموعه هشت جلدی «کی بود؟ کی بود؟»، «نقاشی‌ها و بازی‌های آموزشی»، «بهترین داستان‌های دنیا برای کودکان»، «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین» و «من هم بازی» نیز کتاب‌های محبوب خریداران فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه کودک و نوجوان در این مدت بوده است.

مجموعه پنج جلدی کتاب «قصه ما مثل شد»، نوشته «مهدی میرکیانی» نیز همچنان مانند سال‌های گذشته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

دکمه بازگشت به بالا