مشهد

پروژه “کوه پارک” در مشهد ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

معاون شهردار مشهدمقدس با اشاره به رضایت استاندار خراسان رضوی از روند پروژه کوه پارک مشهد گفت: این پروژه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خلیل الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه‌های عمرانی مشهد اظهار داشت: امروز به همراه استاندارخراسان رضوی و شهردار مشهد، از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بازدید انجام شد.

وی افزود: اولین پروژه‌ای که استاندار از آن بازدید داشت، پروژه «کوه پارک» بود که در حال حاضر از حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است. در این بازدید موضوعات مرتبط با کوه پارک و اقدامات انجام شده در این پروژه مورد

بررسی قرارگرفته و به اطلاع استاندار رسید.

کاظمی تصریح کرد: همچنین در ادامه از زیرگذر شهید برونسی، تقاطع چند سطحی آزادگان، تقاطع غیرهمسطح ابوطالب، مصلی، پروژه ۷۵ متری رضوی و ساماندهی شهرک شهید بهشتی نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در کنار این پروژه‌ها، پروژه احداث خط ۳ و ۴ قطارشهری، پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی، پارکینگ مجد، بازگشایی مسیر کوشش به خلج و تعداد دیگری از پروژه‌های شهری در حال اجرا است که به دلیل کمبود وقت استاندار فرصت بازدید از آنها پیدا نشد.

وی با اشاره به این که بازدید از پروژه‌های عمرانی با هدف هماهنگی میان مدیریت شهری، مدیریت عالی استان و حمایت‌های مورد نیاز برای گرفتن خط اعتباری بانک‌ها برای تامین مالی و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم با این حمایت‌ها پروژه‌های فوق را با سرعت بیشتر و طبق زمان‌بندی انجام شده به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دو =

دکمه بازگشت به بالا